Daniel Landa: Polepšený rváč nebo český fašista

2. října 2006 v 21:03 | Ja |  AntiFa
Zrovna ve chvíli, kdy vyšel v magazínu Mladé fronty Dnes jímavý rozhovor s Danielem Landou, kterak se bývalý holohlavý rváč z Orlíku polepšil a dneska zpívá v bílé jupce v kostele za doprovodu smyčců, se mi dostalo do ruky dvd s klipy roku 2004. Landa tam má kousky hned dva. Na jednom zpívá v oné bílé říze, za ním violoncella a dívčí sbor, babičky slzí a biskup Václav Malý se na znovuobjeveného katolíka povzbudivě usmívá. Mimořádně vtipné, doporučuji. Ještě lepší je ale druhý klip, který se jmenuje Protestsong. V zamlžené krajině hraje dívka s culíky na bílý klavír, okolo se mihne černý havran - ach kdopak nás tu ohrožuje?! Těžko je v téhle zemi. Prostý muž v montérkách jde krmit drůbež, když co to - v blátě česká vlajka. Vezme ji a pověsí na větev. Opravdu jemná symbolika.
No a pak ta slečna s culíky - svědomí naše, krev a mlíko - hraje na klavír tu v hypermarketu (zaprodali jsme se konzumu), tu na ulici (prodejné děvky a politici jsou všude), tu u Vltavy, na pozadí Hradčana. Kamera přeostří z národního panoramatu na hromadu šutrů u řeky, odkud vylézá podivné pejzaté bratrstvo v kaftanech, kráčí městem a ten nejpejzatější nese v náručí mrtvolu zabalenou v české vlajce. Alespoň, že víme, kdo za ten národní úpadek může. Tohle zdůvodnění má u nás tradici.
Bohužel to není ani moc vtipné. V dějinách minulého století bylo hned několik polepšených rváčů, kteří z nedostatku jiného programu začali hájit národní zájmy, a světové židovstvo bylo pro většinu z nich dostatečně snadný a viditelný terč. Z tohohle klipu by čeští fašisté - Vlajkaři určitě měli radost, jací jim rostou zdatní následníci. Ideově i esteticky - fašismus nade vše miloval a miluje kýč a nacionální fangličkaření s praporky a řádovými uniformami.
Chápu, že je nekorektní takhle neomaleně nařknout hodného hocha Landu z fašizujících tendencí. Tak to zkusím opačně. Možná se pletu, nejsou to Židé, prostě mají jen divné pláště a klobouky a ty provázky okolo uší jim visí náhodou. A tu českou mrtvolu nesou slitovně a ve skutečnosti jsou to stejně hodní hoši jako Daniel, ochránce dětských hřišť. Tak jen připomínám, kdyby snad byl Dan trochu slabší v dějepisu. Hitler a Mussolini začínali stejně, v pouličních bojůvkách, než pochopili, že mnohem lepší je být ideologem průměrnosti v pěkné uniformě. Argumentovali stejně - národní úpadek, prodejní politici, je třeba se vrátit k řádu, tělesné síle a rasovým jistotám. Nějakou dobu jim to hezky fungovalo, ale dopadli fakt blbě, Dane. Tohle není dobrá cesta.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Si AntiFašista?

ANO!
Nie.

Komentáře

1 lenuska lenuska | E-mail | 1. listopadu 2006 v 21:29 | Reagovat

mno co dodat.landa ma vcelku bavi

2 blade00 blade00 | E-mail | Web | 2. listopadu 2006 v 9:13 | Reagovat

Aj mne sa teraz jeho hudba paci, ale je to vyjebany fasista a ked niekto zacne hovorit ze on uz neni ze on to povedal tak je jasne ze slova klamu...To, ze je fasista vidno na jeho vyzore.A ja si tiez sem tam pustim jeho pesnicku ale je to aj tak kurva a nikdy svoj nazor na neho nezmenim.

3 Ákir Ákir | Web | 4. listopadu 2006 v 13:20 | Reagovat

upřímně,já mám Landu ráda.Teda sice spíš tu muziku,ale je fakt že ten přerod z "nácka" na "dobrýho" mu až tak moc nežeru..ale co už..

4 lka lka | 18. prosince 2006 v 21:01 | Reagovat

Landa nikdy fasista nebyl sknihed jo ale ne ultrapravicovej vlastne byl to jenom srac a sracem zustal.

5 dvojts dvojts | 22. prosince 2006 v 10:52 | Reagovat

byl to nacek a presto nejede vlak

6 Bohemia Skinhead Bohemia Skinhead | 11. ledna 2007 v 10:49 | Reagovat

VY KOKOTI!Landa nikdy nebyl politickej extrémista, rasista ano, ale jen v míře vlastenectví.Landa byl kališník, nacionalista, Oi!kař, vlastenec, ale nikdy nebyl fašoun, nácek, nebo podobná smažka. Kritizujete tady protestsong a mektáte, že je fašoun, protože se vám to tak prostě zdá.Ale vsadim se, že videoklip na písničku 1938 jste neviděli, navíc s Orlíkem zpíval PROTI politickýmu extrémismu.Například písnička Faschos, Zrůdy rudý nebo Zahrádka.Jo a když zpíval s Orlíkama tak neměl holou hlavu, ale sestřih na 3 mm, holou hlavu má proto, že se mu dělá pleš a nechce vypadat jak kripl.Navíc nechápu jak s prosazováním českých národních zájmů souvisí židé...

Ten článek je absolutně na hovno, žádná objektivita, akorát proti Landovi zaujatej vlastní názor.Až autor toho připitomělýho článku dokáže alespoň polovinu toho co v životě dokázal Landa, pak ať ho kritizuje...

ČECHY ČECHŮM! Oi!Oi!Oi!

7 blade00 blade00 | E-mail | Web | 15. ledna 2007 v 22:23 | Reagovat

Landa je rasista a neonacista to znamená že je ti skurvený sráč a nechápem ako môže niekto povedat cechy čechúm.Aj tak český národ ako aj slovenský národ existuje možno nejakych biednych pár stovák rokov predtým to bol tu bol nejaky iny narod ale to je uplne jedno mozno to tak neni to je moj názor ale v každom pripade si myslim ze Oi! je skinhead a skinhead musí byť antirasista!!!Inak to ma so skinheadmi spolocnu mozno ak holu hlavu.

8 Bohemia Skinhead Bohemia Skinhead | 16. ledna 2007 v 13:57 | Reagovat

DANIEL LANDA NEONACISTA NIKDY NEBYL, NENÍ A TAKY NIKDY NEBUDE!Stačí poslouchat text písní ty pako slovenský. Čechy čechům můžu říkat úplně normálně, jelikož nechci aby si z naší země kdejakej šmejd z Německa dělal skladiště odpadků, nebo jinej parchant z Indie dojnou krávu na sociální dávky.Ano Oi! jsou SKINHEADS* a jsou nerasističtí.Jinak Landovy písně v Orlíku byly (mimojiné) i proti cikánům a to ne proto, že jsou černí, ale proto, že jsou to prostě svině (ne všichni, ale v ČR se slušnej cikán hledá velmi těžko-já znám pouze jednoho). Orlík byl společensko-kritická hudební skupina a jako taková kritizovala i politickej extrémismus.Píseň Faschos je proti pravicovému a písně Zahrádka a Zrůdy proti levicovému extrémismu, tak mi nevykládej o Landově údajnym neonacismu-to je prostě novinářská kachna.V textu písně Faschos je mimo jiné: Můžete tu klidně chlastat pívo na korbele, ale s křížem hákovym jděte do prdele!Faschos tu nechceme!Navíc kvůli hajlujícím kokotům kolikrát Landa přerušil koncert, než je vyvedli a Orlík Landa rozpustil právě proto, že na jeho koncerty chodili i náckové.(Ty byli dokonce tak debilní, že hajlovali i při písničce Faschos).Jde vidět, že si Orlík neslyšel a evidentně tvé negativní názory na tuto českou osobnost nepochází tak úplně z tvé hlavy.

*SKINHEADS = společensko-kritické, nepolitické a nerasistické hnutí přeber si to jak chceš kamaráde...

PUNK and SKINS UNITED! Oi!

9 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 29. ledna 2007 v 9:59 | Reagovat

blade00:Copak, došly nám slova?

10 Oictavianus Oictavianus | 31. ledna 2007 v 22:16 | Reagovat

Meleš dobré píčoviny, no na to jsou anarcháni a komouši borci :-)

11 anti-antifa anti-antifa | 20. února 2007 v 13:57 | Reagovat

Kurva co to porad o Landovi valite za sracky!!!je to spravny vlastenec a jeho pisne maji super texty ktere treba i pro me neco znamenaji tak se kurva proberte a nehazejte na neho nejake sracky ze byl nebo dokonce je nejaky fasista protoze je vlastenec neznamane ze musi byt fasista ani nacista tak dete vy kurvy punkersky do hajzlu!!PUNK IS DEAD!!!!!ANTIFA HA HA HA

12 Raikkonen Raikkonen | 2. března 2007 v 12:39 | Reagovat

Fašisti jsou SHIT!

13 Oi Oi | 8. března 2007 v 21:01 | Reagovat

Landa nebyl a ani není nácek, byl Oi

vzhled mu po tom zůstal a možná i názor ale to je tak asi všechno

14 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 12. března 2007 v 10:46 | Reagovat

REFLEX - ze dne 3.5.1990 :

Kamarádi, Skinheadi!

Situace je naprosto neudržitelná. To, co se odehrálo po koncertě Orlíku dne 1.5.90, přesáhlo všechny meze. Napadáním turistů v centru Prahy dosáhnete pouze kriminalizování a obecného opovržení naším hnutím. Uvědomte si, že jste Češi a že pogromy v naší zemi nemají co dělat! Nejsme fašisti ani ortodoxní rasisti. Válkou s Romy a Vietnamci nahráváme komunistům na smeč. Zvláště teď před volbami. Zakládejme si svoje spolky, choďme do hospod, poslouchejme svou muziku. Buďme zase Oi! Pojďme usměrnit "polistopadové hrdiny" v našich řadách. Uvědomte si, že hákový kříž nás opravdu nezajímá. A ty, které ano, pro ty máme dobrou radu: emigrujte k našim tupějším kolegům do NDR. Pokud se situace neuklidní, nebude skupina Orlík na nejbližších koncertech hrát. Mnoho lidí nás totiž považuje za iniciátory této války. Takže: 25.5.1990 ve Futuru nehrajeme!

Za ORLÍK: DAVID MATÁSEK a DANIEL LANDA

15 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 12. března 2007 v 10:49 | Reagovat

Ještě někdo z Vás, vševědoucích Anarchistů si myslí, že Landa byl nebo dokonce ještě je fašoun?

16 S.H.A.R.P. S.H.A.R.P. | 14. března 2007 v 19:05 | Reagovat

Co to melete za sračky(anarch)Landa nikdy nebyl nácek kde jste to vzaly,z blesku od nás nebo z jinýho ukecanýho media zapojte konečně mozky jste jak dav z jedním mozkem a ještě špatným.

17 Orlík Orlík | 22. března 2007 v 18:32 | Reagovat

Landa není Fašista

FAŠOS TU NECHCEME!!!

OI SKINHEADS

                        ANTIFA SKINHEAD

18 zabijak zabijak | 26. března 2007 v 11:38 | Reagovat

souhlasim s 90% diskuze ale..ten kdo napsal Punx a Oi united a par radku vyse napsal Cechy cechum ma taky dobry maglajz v hlave..asi jak Landa..na Orlikach jsem vyrustal ale rozhodne nemuzu vykrikovat takove veci!Nebyt rasistou je zaklad a byt cechem je SAKRANEDULEZITE!Muzes snad za to ze si cech..nebo vietnamec..muzes jenom a jenom za sve chovani, za to kde a komu se narodis to proste nijak neovlivnis!

Ten kdo hlasi anti antifa at chcipne!

Howg

19 Petr Petr | E-mail | 20. května 2007 v 12:46 | Reagovat

Antifa je protinárodní organizace.Větnamci tu nemaji co dělat proto u nich nenakupujte.Znám spoustu OIskins co jsoe rasisti a nestiděj se za to.Nacizmus ne Rasizmus Ano.Kdyt jsme češi ukažme své charaktery a chovejme se rasisticky.Víme přece že rasizmus je povinost každého bílého člověka.

20 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 20. května 2007 v 13:08 | Reagovat

Ty jsi vážně debil. Mě samozřejmě vadí přistěhovalectví, protože má pro naší zem víc záporů, než kladů. Proto ale ještě nejsem rasista. Rasismus je ubohost. Jen slaboši se musí konejšit tím, že když jsou bílí, že jsou něco víc, než ostatní lidé...

21 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 20. května 2007 v 13:09 | Reagovat

Ale s názorem na ANTIFU nelze nesouhlasit.

22 Petr Petr | E-mail | 12. června 2007 v 19:30 | Reagovat

Bílý rasizmus je radost štěstí láska pokoj a domov srdce.

23 tereza tereza | E-mail | 15. června 2007 v 9:25 | Reagovat

a tet mi řekněte co je špatního na fašistech vubec nic korát že vyvolávaj sílu v hitlerovy noa co??nechte je žít a neserte se do nich kurva jsou good tak třeba hitler byl taky dobrej no tak ty fašisty nechte bejt  ja jsem anarchistka a taky se do me nikdo nesere takže jim dejte pokoj jestli mi na to něco chce říct tak odepiste but  na líbko tewezinka a nebo na www.bucinava@seznam.cz

24 Spolding Spolding | E-mail | 28. června 2007 v 18:19 | Reagovat

mektáte sračky ja mrdam jiny skins než 88skins to sou skinheads!jak mužete řvat čechy čechum a dávat šanci negrum a pak zpívate že sou svině .tak sou svině a to se všim všudi tak připravte hranice a zapalte je a nebude se muset nikdo hádat že Já sem lepší skinhead než ty 88

25 landa nebyl nacek curaci landa nebyl nacek curaci | 12. července 2007 v 16:13 | Reagovat

dan nebyl nikdy nacek byl to skinhead vite o tom picu tak se do nej neserte a orlik byl nej ZMRDI!!!SKINHEADS FOREVER!!!

26 bajker bajker | 18. července 2007 v 22:39 | Reagovat

Musim se ohradit. Jsem "ten nejpejzetejsi" Ty pejzy jsou jen snurky od klobouku, ktery mi Mirjam vrazila na hlavu. Kostymy vznikly nahodnym vyberem z haldy hadru. Na me vysel tento klobouk. To pan Fertek z Reflexu mel potrebu z toho udelat kauzu. Dan to ma v hlave srovnane mozna vic nez si jeho odpurci mysli.

27 http://nasecesta.blog.cz http://nasecesta.blog.cz | 22. července 2007 v 14:21 | Reagovat

Hlasuj pro nej pisnicku od orliku na http://nasecesta.blog.cz/0707/nejoblibenejsi-pisen-od-orliku

28 oi oi | 11. srpna 2007 v 19:37 | Reagovat

white pover

29 Max Max | 15. září 2007 v 23:10 | Reagovat

já jsem určitě neonacista ale nechci to dávat najevo ale když jsem tady kde je i hodně mích tak co ...

30 Max Max | 16. září 2007 v 13:04 | Reagovat

white pover!!!!!jo všichni cikáni a jiná špína prič.....hail ,hail hitler!!!!

31 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 2. října 2007 v 17:14 | Reagovat

oi, Max:Ach ano, elita národa, hrdinové rasy, hezké tituly pro úplný dementy, který neuměj ani rodnej jazyk a přesto se vyvyšujou nad ostatní...

32 Max Max | 3. října 2007 v 13:45 | Reagovat

Bohemia Skinhead 69:hele nech si to na cikány.....já taky nenávidět cikány a jinou špínu

33 alesandro alesandro | E-mail | 30. října 2007 v 21:47 | Reagovat

běžte do piči vy skurvenci česky ste rasistickej národ vodní děla na vás jako v itálii .tam se stím neserou .kdo je v tomle životě skin bude vpříštim krysa z kanálu tak nebud hrdej nácku a radši to mrdej

34 alesandro alesandro | E-mail | 30. října 2007 v 21:56 | Reagovat

jo a ještě něco hitler vás čechy chtěl všechny vyhladit.tím nechci říct že ho uznávám ,ale proč ho tolik obdivujete.máte štěstí že to nestihl vy debylové vymrdany vyte píču o rasizmu uplnou píču kokoti vymrdany všechny nácky vyhladit jinak z něj vyleze zase jenom skurvenej nácek jo a ještě něco náckové maj malinky kokoty proto maj komplexy

35 alesandro alesandro | E-mail | 31. října 2007 v 11:26 | Reagovat

tak do třetice ,všechny nácky bych nahnal do velkeho sálu a jednoho po druhém bych nechal vykastrovat proč? aby na téhle krásné planetě neplodily další zlo!!!! to je muj názor máte někdo lepší napište nestidte se tahle stránka je naše nééé nácku!!!!!!!!!

36 DRAGO DRAGO | 11. listopadu 2007 v 0:15 | Reagovat

OI SI STRČTE DO PRDELE I PANKÁČE A BĚŽTE RADŠI MAKAT,JSTE NEFACHČENKA

37 lucky88 lucky88 | E-mail | 14. listopadu 2007 v 19:22 | Reagovat

Pánové....Český písničkář a  textař Daniel Landa neměl nikdy nic společného s fašizmem - právě naopak ho vždy tvrdě nenáviděl a odsuzoval. Pletete si pojem a průjem, neznáte ani rozdíl mezi nacistou a skinheadem, a to nemluvím o skinheadech dnešních, ale o těch z dob, kdy Landa založil kapelu Orlík. Nejdříve si o tom něco přečtěte, a pak diskutujte, ju?

38 antifašista antifašista | 7. prosince 2007 v 13:24 | Reagovat

Bohemia Skinhead- tY MAGORE JEDEN!!!! Se mrkni na koncerty Orliku a uvidiš jaky je Landa VLASTENEC!!! LANDA je jen rasistickej KOKOT co to nema v hlave v pořadku kde citi prachy tak tam se nasere

39 komon komon | 9. prosince 2007 v 19:22 | Reagovat

hlasoval sem ze sem fasista ale nejsem jsem antifašista a vždycky budu jen sem si to prečetl inak

40 oi oi | 11. prosince 2007 v 21:51 | Reagovat

Lidi co si pletu skinheada s nějakým podělaným náckem bych nakopal  do prdele. Lidi když o tom piču víte tak sa rači neviadřujte!Jak može byt Landa fašoun, uvažujte....!!!!

41 pro Maxe pro Maxe | 14. prosince 2007 v 15:15 | Reagovat

ty curaku cikani prIc????:-D:-D mozna i ten cikan vi ze pryc se pise s Y  no proste nackove sou kokoti XD boze vy me bavite....bombr vypada jako habit typku od technickejch sluzeb ty vase hadry kecy nazory to je jedna velka picovina:-*

42 hitman hitman | 21. prosince 2007 v 20:27 | Reagovat

nackovia su pojebany sraci su frajeri iba tak v skupinkach ked ho stretnes sameho tak ta obide ako sa da

43 pasta pasta | 11. ledna 2008 v 19:40 | Reagovat

landa byl vla¨stenec tak ho neppřirovnavejte k nackum jo

44 AFA Otrokovice AFA Otrokovice | 14. ledna 2008 v 7:09 | Reagovat

Landa byl nácek a možná pořád je!!!  Holá hlava,kapuca na hlavě,maskáče.........vypadá jak nácek!!     proti nacismu,všemi prostředky!!!

45 Bohemia Skinhead Bohemia Skinhead | 30. ledna 2008 v 18:22 | Reagovat

AFA Otrokovice: Ty kokote AFÁckej, o Landovi víš hovno, tak si ty kecy nech pro sebe. Vy afáci vytýkáte kdekomu netoleranci a předsudky, přitom jste úplně stejný. Cituju: "Holá hlava, kapuca na hlavě, maskáče... vypadá jak nácek!" -> Písnička Faschos tu nechceme, která je už na první desce Orlíků, ti asi nic deříká demente. Nedivim se, když si Orlík nikdy neslyšel. Ale je snažší ho odsoudit, protože to tak chtěj soudruzi z Antify, že?  

To, že Landa byl rasista nic nemění na tom, že nebyl a neni politickej extremista. Narozdíl od vás anarcho-levičáckej kriplů zblbnutejch "dobrotou multikulturalismu" má v hlavě mozek.

[38] antifašista: No a co? Vlastenectví se s rasismem nevylučuje. Jsem rasista a vám je do toho ale úplný hovno! Čechy Čechům! ;)

46 Oi! Oi! | 1. února 2008 v 17:41 | Reagovat

Piča co si o sobe myslis? tady srovnáváš Landu s hitlerem a mussolinim..Landa o sobe nikdy nerekl že je fašista nikdy nepodporoval debylky z německa ale naopak Landa byl vždicky vlastenec!! Jo a v podstatě souhlasím s Bohemia skinhead. Pokud mate pochybnosti o Danovi tak se podivejte tady na tento odkaz a pak neco rikejte!! Jo a cesi co si hraji na fasisty sou jen kreteni co neznaji historii!!    http://www.youtube.com/watch?v=iWbUkgcqbfs

A jeste když nekdo ma bombra tezke boty tak to neznamena ze je fasista.Fasista je ten osel co ma misto mozku hovno z vychodniho nemecka

47 JarynOi! JarynOi! | 19. února 2008 v 21:10 | Reagovat

Ty debile Landa je umělěc dělového kalibru.....jen tak někdo na něj nemá.....zkus se jednou zaposlouchat do jeho textů a zjistíš že je to pravej ČECH co si stojí za názorem že máš být hrdý na to že seš Čech!!!!A nikdy se nechlásil k náckům ani jinejm existencím.....jak už bylo nepsáno píseň Faschos...Jsi Čech...Boží bojovníci...S.O.S!!!!A estli to nějakej krypl nechce pochopit tak ať ho Oi! nakope do prdele těžkejma botama!!!!Zmrde!!!!

48 WHN WHN | 25. února 2008 v 1:09 | Reagovat

No,o D.LANDOVI  bych asi rekl,jen to ze OPRAVDU byl rasista,mozna i je, proto ho nemam rad. Ale zase kdo v te dobre rasista nebyl,alespon skryty.Kdyz si vezmeme punkovou kapelu HNF(Hrdinove Nove Fronty),kterou dozajista zna snad kazdy cesky punkac,tak ti meli taky nektere texty rasisticke.Kdyz s vratim opet k D.Landovi,tak jeho hudba me oslovila az po rozpadu skupiny orlik,kdy natocil nekolik desek:Pozdrav z fronty,chciply dobry vily,atd.

A nceo k diskuzi:

Da se rict ze jsem ANTIfasista,ANTIrasista a nikdy vsak vlastenec,ci anarchysta nebo afa. A musim rict ze Bohemia Skinhead vas tady pekne vsechny stira. Je to ocividne clovek, ktery premysli. Chapu jeho vlasteneckou krev a chtic bojovat za to co je mu svate..

Jsem rad, ze ziju v CR,ale neni to tady zase az tak uzasne..Nase vlada je silne prolezla cervem, ktery dostal jmeno PENIZE. Je to vir,ktereho se uz nezbavime.. Cokoliv se deje,at uz u nas v CR, nebo i jinde ve svete, je to vsechno ovlivnovano timto vire, Tudiz nejsem a ani nikdy nebudu vlastenec.

Jsem jen ja,a ja chci rict, ze rasismus v jakekoliv podobe je hnusny.Fasismus,nacismus,neonacismus,politika,penize,vsechno bych to splachl a zacal od znova..To je spasa lidstva.

Adios Amigos

49 WHN WHN | 25. února 2008 v 1:10 | Reagovat

ps,sry za preklepy,bylo to na rychlo

50 Filas Filas | 4. března 2008 v 16:32 | Reagovat

Skinheads is best

51 WE HATE NAZIS WE HATE NAZIS | 15. března 2008 v 16:29 | Reagovat

presne! THRUE SKINHEADS!! S.H.A.R.P !!!! FUCK RASISM!!

52 Sereš mě! Sereš mě! | 17. března 2008 v 20:28 | Reagovat

Ty zmrde potřeboval by si rozšlápnout hlavu za ty kokotiny co tu meleš........ty zkurvenej čůráku na co si tady hraješ......sedíš doma a po 7 hodině nevylejzáš ven jak seš posranej!!!!

53 WE HATE NAZIS WE HATE NAZIS | 20. března 2008 v 0:42 | Reagovat

juhaa!! to jsem rad!! pac je to pravda a za vas BONEHEADU sem uplne posranej!! PROMIN MOC SE TI OMLOUVAM!!        

sraci vypatlanej,nic v te palici nemas,jen se BIT .. ale treba taky trochu uvazovat v dnesnim svete ty PAKO

54 Blade00 to JarynOi! Blade00 to JarynOi! | E-mail | Web | 24. března 2008 v 15:52 | Reagovat

Kamo ty asi o fašizme nevieš nič....asi ako landa...Fašizmus nebol nikdy rasistický. To bola len diktatúra a išlo tam o obnovenie rýmskej ríše, o žiadny rasizmus nešlo...A ty si vravíš skinhead a počúvaš skurveného rasistu a ešte hovoríš, že je to umelec?A ak si prečítaš niečo o Landovom ráde, tak zistíš, že zopár jeho členou je členom národního odporu Brno, co je nasistická organizácia...A kto vrví čechy čechúm, je automaticky rasista a teda nie skinhead...Skinheadské vlastenectvo je o tom že si hrdý že si čech ale nie o tom že tu žiadny iný národ nemože existovat ty debil...sa uz zamysli nad sebou...

55 Blade00 to Orlík Blade00 to Orlík | E-mail | Web | 24. března 2008 v 15:54 | Reagovat

Fašista a Nacista je rozdiel...

56 Blade00 to Bohemia Skinhead 69 Blade00 to Bohemia Skinhead 69 | E-mail | Web | 24. března 2008 v 15:59 | Reagovat

Landa bol nacek a rasista, a vidno to aj v jeho dnešnom ráde ...(pozri o dva prispevky vyssie)...Rasistické texty k skinheadskej hudbe nepatria, a je jedno v akej forme...A inak keby si sa nad sebou zamyslel, tak zistíž, že si skinhead neni...si len rasista...a nacionalista...Takze tak...

57 WHN WHN | 26. března 2008 v 15:29 | Reagovat

Stejnak to nevi nikdo. jestli Landa ,byl nebo je nacek. Protoze sam to nikdy v projevu nerekl,nebo se to aspon nevi. Jediny kdo to vi jestli nebo ne, JE ON SAM.. Je jasne, ze je to kalisnik, to sam o sobe rekl, CIMZ se vysvetluje jeho vlastenectvi, ale na otazku: JE NACEK? si asi neodpovime.. xD protoze kalisnici nemaji co docineni s neonacismem.(krom blbecku co si rikaji kalisnici a hailuji! a pri tom rvou cechy cechum[pro vas nackove,toto heslo rvete a pri tom hitler byl zasadne pro CELE CESKO zrusit]).

58 Bohemia Skinhead to Blade00 Bohemia Skinhead to Blade00 | 27. března 2008 v 18:50 | Reagovat

Slovo skinhead znamená holá hlava. Historii skinheads znám nazpaměť, proto vím, že v době prvopočátků skinheads bych skinhead být nemohl. V současnosti je však mnoho ideologických odnoží skinheads, takže se nedá říct, kdo je ten "pravej" skin a kdo ne. Landa byl rasista, ale nebyl ortodoxní. Nikdy nebyl pravicovej extrémista. Jinak pravda, nejsem skinhead, jsem Kališník, což je česká vlastenecká obdoba skinheadského hnutí. Jinak Ty o fašismu asi zase tolik taky nevíš ;) Myslim, že třeba Národní Obec Fašistická v čele s Radolou Gajdou v době první republiky opravdu o obnovení říše římské neusilovala ani omylem. Njn, ale vy anarchisti (a všichni extrémisti vůbec) víte všechno nejlíp ;)

59 WHN to Bohemia Skinhead WHN to Bohemia Skinhead | 28. března 2008 v 13:11 | Reagovat

S tema skinheads ze zacatku mas pravdu,Ale MODS byly taky pekni kkti..to musis taky uznat..Ale nezapominej na to,ze ne vsichni punkaci nejsou anarchisti, nebo aspon ne ti pravy. Ja uznavam anarchii jen tu,kterou myslel treba Tolstoj. Tu pravou anarchii.Ne vsechno nicit a zit jako prase. Musim uznat ze v dnesni dobe a  na nasi planete je zcela nepredpokladatelne ze anarchie nekde vydrzi. Pac vzdycky budou lidi co chteji vic ..  Na  druhou sranu musim rict ze mam blizko i ke skinheadske hrdosti a apoliticnosti. "je bordel v senatu? No a co,ono se to nak vyresi" :) ano jsem punkac ,ale spis Oi punkac. takova ta mala smeska..:)

XXXX Fasismus uz neni,nebo aspon ne tak silny jako neonacismus. Antifa rozdil fasismus X nacismus nak neresi, Hazou to do jednoho pytle.. pri tom ani hitler nebyl primo fasista.na to tady byl musoliny:)

60 Bohemia Skinhead to WHN Bohemia Skinhead to WHN | 28. března 2008 v 13:33 | Reagovat

jj, vim, že se i punks dělí na mnoho odnoží... nepolitický punkeři mi nevadí, anarchisty moc nemusim, ale dneska s odstupem času už nehledim tolik na "škatulky" jako v patnácti, ale na to, jakej je to člověk. U slušnýho člověka totiž názor skoro nehraje roli. Já mam svůj názor, snažim se ho nikomu necpat a respektuju, že Ty jako anarchista máš zase svůj, i když s nim nesouhlasim. A i přes to, že jsou ty myšlenky třeba v naprostym rozporu vůči sobě (myslim Anarchismus a Skinheads, respektive Kališníky) pro mě nebude problém bavit se s Tebou normálně, slušně a v klidu, poslechnout si odlišnej názor na život, svět, společnost... Lidi nejsou klony, nejsou si rovní, každej člověk je originál, rozdílnost je normální a přirozená. Já jsem sice rasista, ale nezajímaj mě nějaký pošahaný rasový teorie a kecy o árijcích a nordický rase a podobný žvásty o nadřazených a podřazených. Myslím si, že všichni lidi jsou fyziologicky stejný, ať už černý, bílý, nebo žlutý (možná taky proto, že jsem na zdrávce). Já jen a pouze říkam, že Čechy a Slováky mam rád a ostatní prostě ne. Lidi jsou rozdílný ve svých zvyklostech, chování, morálce, apod. Ale i přesto, že cizince v lásce nemam se k nim chovam slušně (dokud se slušně chovají oni, ale to platí pro všechny lidi obecně, nejen pro cizince). Násilí používam jen k sebeobraně. U sebe bych to nazval takovou slušnou formou vlasteneckýho rasismu... I když mi tady 100% bude milion ortodoxních antirasistů, antifašistů, anarchistů, Sharpů a bůh ví, kdo všechno ještě tvrdit, jakej jsem zamindrákovanej ubohej nácek, kterýho za mlada šikanovali :D :D :D

61 Sereš mě! Sereš mě! | 29. března 2008 v 1:20 | Reagovat

Co to tady meleš??? Jenom  ty bys potřeboval do tlamy!!! A jestli se ti to nelíbí tak ti to vysvětlim!!! Zmrde!!!!

62 Sereš mě! Sereš mě! | 29. března 2008 v 1:22 | Reagovat

Jo a ten příspěve jek pro WE HATE NAZIS....jo a estě nejsem BONEHEAD takže si vyliž sráči chlupatej co ví hovno!!!

63 WHN to BONEHEAD(sereš mě) WHN to BONEHEAD(sereš mě) | 31. března 2008 v 14:51 | Reagovat

No,moc s tim asi nezmuses. Podle toho jak se tu vyjadrujes,asi si.. spis me napadlo shithead,(clovek ktery ma hovno v hlave) ale to je az moc podobne slovu skinhead a to ty rozhodne nejsi.. to je na tebe az moc dobre..,

64 WHN to Bohemia Skinhead WHN to Bohemia Skinhead | 31. března 2008 v 14:55 | Reagovat

Jsi asi jeden z tech, kteri nemaji stejny nebo podobny nazor na vec jako ja, ale dokazal bych se s tebou o tom u piva pobavit :)

Jo a prijde mi ze je vtipne, ze  si o sobe rekl zamindrakovanej nacek i kdyz to neni pravda :D prijde mi, ze podobny nazor na nas diskutovany premet by mohl mit i LANDA o kterem to tady vsechno je..:) :)

65 Bohemia Skinhead Bohemia Skinhead | 4. května 2008 v 16:42 | Reagovat

Byl jsem na koncertu Daniela Landy 29.04.2008 v Praze. Koncert byl naprosto dokonalej, nemam nic, co bych tý akci mohl vytknout. Skvěle jsem si celej koncert užil. Ten, kdo o Danovi tvrdí, že byl, nebo dokonce stále je nácek, je pěknej píčus a neví o čem mluví. Nechte si laskavě svojí afáckou propagandu pro sebe a pro zamindrákovaný 13ti letý děcka, který chtěj mocí mermo bojovat za nějakou "dobrou" věc. Landa na hrad! ;)

66 Frantisek Frantisek | 12. května 2008 v 19:43 | Reagovat

VSECKO JE TO NA PRD!!! NIC Z TOHO CO TADY RESITE, BYCH NERESIL!!!

Jsou to jen zbytecnosti s kteryma si motate hlavu.. Radsi bezte vydelavat, at maji  decka co jest!! Nacismus je hnus, ktery mel byt zakazan hned po II.svetove, stejne jako Komunismus po Sametove Reovoluci.. Cau decka

67 adolf adolf | 25. května 2008 v 17:27 | Reagovat

landa je asi taky fasista ako ja...=)))bol ale uz neni...kto pozna jeho zivot nemoze napisat takyto clanok...

68 whn whn | 8. září 2008 v 20:03 | Reagovat

landa je asi taky picus jako ty

69 človek človek | 8. října 2008 v 20:49 | Reagovat

Nechápem čo máte všetci proti Landovi! Dano Landa nikdy neonacistom nebol, ja viem, závidíte mu a tak vymýšľate hotové legendy. Zaujímavé, že tento "pro-nacistický" materiál dostať bežne v predajni s hudobninami ... no čo na tom že v Orlíku spieval o cigánskom probléme, však hovoril iba pravdu! Každý kto si vypočuje aspoň jedno CD musí uznať, že Landa má talent, výborné texty aj hudba, perfektne zladené! Takže vaše skvelé znalecké posudky si nechajte pre násťročných kamarátov, obmedzenci, prichádzate o najlepšie! A kto nebol na jeho koncerte, môže ľutovať :)

70 whn whn | 14. října 2008 v 21:48 | Reagovat

ty, cloveku, landa ma sice dobrou hudbu,to nerikam,ale az v dobe,kdy uz orlikem nebyl!! nacista nebyl,byl ortodoxni rasista a mozna i fasista..:-P

71 človek človek | 15. října 2008 v 22:27 | Reagovat

aspoň netrieskaj dve na tri ... Landa, za čias Orlíka, povedz mi, čo rasistické kedy zaspieval? Ak myslíš songy Bílá Liga alebo Dvojí metr, asi ťa sklamem, lenže hovoril iba pravdu, presne tie veci vystihol. Dvojitý meter totižto platí. Aspoň nebol jeden z tých čo si donekonečna zatvárajú oči pred realitou. Označenie "rasista" slúži na odvracanie pozornosti od skutočných problémov! Fašista? Neblázni, sám vieš že bol Kališník, tento prúd skinheadov je v Čechách veľmi rozšírený. Počul si vyjadrenie členov Orlíka o "fašizme"? Očividne nie ...

72 whn whn | 16. října 2008 v 16:52 | Reagovat

pocul, a velmi dobre akorat mu nikdy neuveril..ladnovi neverim ani krivy nos mezi ocima..mozna vis ze kotel ceskych neonacistu je prave u kalisniku..jen si nerikaji nackove..jediny rozdil vsak je,ze sou "hrdejsi" nez plesky a nechodi na DEBILNI pochody o picovinach a nervou na nich" narodni odpor " zliti jako pica a pak do kamery reknou ze sou na " POCHODE PROTI SLOVA"

viz: http://www.youtube.com/watch?v=1IYkXIJbW-s  

urcite znas,ale stoji to za to :D:D:D pice..ladna zpival o tom,co bylo tehdy normalni,ale ja ho odsuzuju,protoze si za svym nazor nestoji dodnes..driv zpivali jak "bili jezdec jede tmou" ale v te dobe za to vzali cesti a zahranicti neonacisti a uacali je uznavat..myslis ,kdyby OPRAVDU byly tak NEJAK proti tomu ze by hrali dal?? ani bych nerekl..nerikam ze landa nacek,ale kazdopadne ma k nemu velmi blizko..jen si precti zpet,co tady plesati spoluobcani o landovi psali.."

[67] adolf, 25.5.2008 17:27

landa je asi taky fasista ako ja...=)))bol ale uz neni...kto pozna jeho zivot nemoze napisat takyto clanok...

"

no nevim,bud je Ada kokot,nebo lze,a nebo o tom taky neco vi a oznacil landu za fasouna..co ty na to?

73 Kalich Kalich | E-mail | 10. prosince 2008 v 21:18 | Reagovat

Pro ty co tady píšou ty nesmysly že landa byl a je nácek, existuje snad jenom omluva, že jim je kolem 12 let a nebo že prodělali mozkovou obrnu. KURVA nacionalista není nacista. Že má landa vlastenecké cítění, neznamená že doma při psaní muzikálů pro inspiraci pročítá mein kampf. Ani v dobách svého nezralého mládí neměl fašistické názory, tak nechápu jak ho někdo může přirovnávat k mussolinimu nebo hitlerovi.

74 CZECH SKINHEADS VERNOST A SILA CZECH SKINHEADS VERNOST A SILA | 14. prosince 2008 v 23:54 | Reagovat

NAPROSTO SOUHLASIM S BOHEMIA SKINHEADS,CETL JSEM VSECHNY TVOJE NAZORY CO TU PISES A LIP BYCH TO ASI NEVYSTIHL.....NEMAM CO VIC DODAT.

75 Mathez Mathez | 23. prosince 2008 v 11:05 | Reagovat

Landa = sráč kterej je mimo... lidi co nad ním honí a maj ho za boha sou ještě horší sráčové... a všichni náckové to nemaj v hlavě okay to každýmu normálnímu člověku musí být jasný... Hnát se za ideou která je pěkně jeblá a myslím že i docela stará nato aby se v normálním státě se ktomu hlásilo tolik lidí.. nj Česká Republika je hooodně pozadu, a ještě dloho bude.. ale zas zavšechno můžou komanči.. myslím že to co se tady děje je jen důsledek doby a vývoje východní evropy.. se koukněte třeba na rusko.. tam je nácků jak namrdaných. a proč??? protože maj vymatlaný hlavy komančema tak top zkouší opačně ale furt vymatlaně... a v čechách to stejný.. prostě mě serete ale třeba za 100000 let to tu bude lepší ;-) Peace

76 Mathez Mathez | 23. prosince 2008 v 11:15 | Reagovat

A ještě je mi jedno jestli landa byl nebo nebyl nácek.. ale třeba bílá liga.. dopiče já to slyšel... a co nato mám říct vole... NÁCEK...  je mi jedno jestli nato máte jiný slova ale je to kurva rasistický a to nepopře nikdo tady... a když vezmu kolik, v tý době když landa zpíval tyto sračky, vzniklo rasistických skinheads aka nácků, tak ten tipan není zachránce českýho národa.. spíš blbec co ovlivnil hodně blbích lidí. (četl sem jen pár příspěvků tady, ale těch blbáích lidí je tu dost ;-)) btw: pár lidí co nad ním slintaj znám i naživo... a můj názor to jen potvrzuje. peace

77 WHN WHN | 25. prosince 2008 v 16:23 | Reagovat

hehehe :) pekne si to tady vytrel ale ted urcite dalsi co sem prida komentar bude naky nacek a napise nejakou picovinu a ze nas zabije a stejne hovno..

78 skate_or_board skate_or_board | E-mail | 4. ledna 2009 v 9:32 | Reagovat

ja nechapem jak nekdo kdo je antifa moze potom povedat ze nacizmus ne    &  rasizmus ano   to su cisty kkti  ......  ked je antifa jak moze byt rasista to je hovadina    ..... a Oi=skinheads=antirasista,anifasista........  a daniel landa nwm ci bol alebo nebol ale mne je to 4ri   nektore pesnicky su dobre a nektore ne   ...a ked nemam co pocuvat pustim neco ine :D tak a doviiii :D

79 whn whn | 21. ledna 2009 v 17:29 | Reagovat

Vidim, ze ty do toho moc nevidis.. kazdopadne landa patri k vlastenecke lize (nevim jestli se tomu tak jeste ted rika). rikaji si vlastenci, hlasaji antifasismus, ale stejne me to nesedi .. Kdyz si vzpomenu na bzenec 1991, jak tam landa rval, bila sila, bila liga, moc se me nechce verit, ze neonacistou neni..

80 FILIP FILIP | 8. února 2009 v 22:23 | Reagovat

LASKO TY VIS ZE TA LUBIM ZE A STRASNE MOC ..................... FILIP MILUJE ANETKU A ONA MILUJE LANDU TAKZE AJ FILIP MA RAD LANDU LANDA JE NAJ

81 AnetQa AnetQa | 8. února 2009 v 22:23 | Reagovat

ro je uplne jedno cI BOL ALEBO EE :D kde najdete na slowensku bo w cesku lepsi hlas? :D debilkowiaaaaaa

82 AnetQa AnetQa | 8. února 2009 v 22:25 | Reagovat

ANETKA MILUJE FILIPA A ONA MILUJE LANDU,TAQZE AJ FILIPKO HO MILUJE....

TAQ sa do toho neserte :D

83 FILIPEK FILIPEK | 9. února 2009 v 22:49 | Reagovat

mozeze it do piče matere :D ja  mam skodofku radsi jak seckych vas tu :D

84 FILIPEK FILIPEK | 9. února 2009 v 22:50 | Reagovat

cikani do nebe .

CERNA KOCKA BILI KOCOUR CIKANI 4EVER :D KRSNY DRZIM S TEBU :D:D:D

85 whn whn | 5. března 2009 v 8:56 | Reagovat

Jsi asi radne na hlavu, ze?

86 zaba zaba | 4. července 2009 v 0:14 | Reagovat

landa je kurva dobrej borec!!a ten kdo ho nema rad tak je kokot!!!!!!!!!!!!!!!!

87 market market | E-mail | 1. září 2009 v 20:21 | Reagovat

zaposlouchali jste se někdy pořádně do těch slov co chtěl tím landa říct?asi ne když tady píšete takové sračky o něm!!!!!!!!!!!

88 Buldok Buldok | E-mail | 12. října 2009 v 18:14 | Reagovat

Ty zablešená svině,když od někud okopíruješ tyhle sračky,mohls napsat odkud a že nejseš autor,si stejná sračka jako Feřtek.Landa nikdy nácek nebyl.

89 VLASTENEC VLASTENEC | 19. prosince 2009 v 21:41 | Reagovat

.

90 VLASTENEC VLASTENEC | 19. prosince 2009 v 22:06 | Reagovat

... mnoho ľudí v tejto diskusii ani nevie o kom vlastne rozpráva (resp. píše)... ale veľa ľudí má správny pohľad na vec.. Orlík vznikol za čias totality.. v tej dobe bol celý "underground" hlavne proti komunistom... takže holé palice boli kamaráti s punkáčmi a chodili spolu na pivo... lenže subkultúra alebo kult SKINHEADS (hnutie je nesprávny pojem) k nám do ČSR prichádzala hlavne z Nemecka a nie z Anglicka ... tak sa aj u nás začal tento kult rozdeľovať na apolitickú časť a na radikálnu (FASCHOS).. Aj keď členovia skupiny Orlík mali v rôznych veciach a pojmoch hokej o ktorých spievali, vo veci hákového kríža a uctievania Adolfa Hitlera mali od začiatku jasno...!! ... nacisti boli od jakživa ich nepriatelia... texty Orlíku boli možno pre niektorích tvrdšieho kalibru... ale boli hlavne "kališnícke" a vlastenecke..! nedávno Dan Landa priznal, že za čias Orlíku bol rasistom, ale dnes tomu už dávno tak není.. Landovou reakciou v tej dobe na čoraz početnejšie zastúpenie fašounských "fanúšikov" v publiku bolo rozpustenie kapely... kto tvrdí, že Landa bol-je fašista, nacista tak týmito slovami vypovedá o výške svojej inteligencie - NIE o charaktere DANA LANDY..! ďaľší mýtus je že neznáša Slovákov...  je to úbohý výplod fantázie zopár primrdaních zakomplexovaních čurákov... eta vsio! salut.. GIBU! ČISTÝ ŠTÍT!

91 VLASTENEC VLASTENEC | 19. prosince 2009 v 22:30 | Reagovat

...ešte chcem dodať... jednoducho... kto je proti Landovy zaujatý, toho asi nikto nepresvedčí, že je to veľký človek... a bude preňho fašoun, nacek, rasista, tupec... ale s takým postojom k ľuďom si ten dotyčný môže cucať prst niekde doma a liečiť sa zo svojich komplexov ... pretože ten ktorý nechce určitým veciam porozumieť - tak im v živote neporozumie... a bude hlásať naďalej svoje nepravdy, domienky a nezmysly...  keď chce niekto niekoho súdiť, nech sa každý hlavne pozrie sám na seba a opýta sa... čo som dokázal ja..  a keď to spraví... nech začne s tým svojím "SÚDOM" u Husáka, Biľaka, Hitlera, Himlera, Goebbelsa a iných zrúd... a nie u takých výnimočních ľudí ako je DAN LANDA...   pretože všetci týto nepoškvrnený a svätý hnilopichovia, ktorí ho kritizujú mu nesiahajú ani po podrážky jeho martensiek... pretože BYŤ LEPŠÍM... to sa nikdy neodpúšťalo... NAZDAR BAZAR..  :)

92 Valkyria Valkyria | 26. června 2010 v 17:13 | Reagovat

toto kdo napsal o Landovi je pro mě ubohý hajzl který by se měl zamyslet nad život rači zkap než dýchej tento vzduch!!!

93 rxn rxn | 27. června 2010 v 13:02 | Reagovat

Dost jsem se u článku pobavila,větší hloupost sem snad nikdy nečetla..to musel psát teda dost učený člověk..:-D prosím tě příště uvažuj nad tím až zase budeš psát další hňupinu!Landu si ani nikdy nepoznal tak tu nedělej učitele hovadin!Jen poukazuješ na sebe jak jsi debilní stvoření ;) zamysli se nad sebou,nemáš to v hlavě v pořádku,článek si psal z nudy a ty stránky jsou taky o velkém ho*ně :-D nojo to je tak když si děcko vytvoří blog :-D

94 Andrea Andrea | 6. srpna 2010 v 12:20 | Reagovat

Taky nechápu proč Daniela Landu nenechají na pokoji.Pořád dokola ho nutí distancovat se od rasismu fašismu.
Není to v pořádku.Vidíme jak je to tady se svobodou.Kdyby si nesypal popel na hlavu tak není v Národním divadle.
Třeba Já nacionalistka protože jsem holka z lidu můžu mít své přesvědčení ale když je nekdo ve funkci nekde tak ho setřou.
Třeba se to změní.NIC NEŽ NÁROD!

95 BohemiaCZ BohemiaCZ | 22. října 2010 v 23:48 | Reagovat

napište si do Googlu "skinheadi napadli" a "romové napadli" myslím že už tohle je dostatečný důkaz...navíc Skinheadi se dnes dělí na "Skinheady" a "Skinheady"..na první pohled nerozeznatelní.jenže od sebe je rozeznáte,když v autobuse napadnou 3 skinheadi skinheada...nebo když skinheadi jezdí cikánskou čtvrtí autem,střílejí z pistole a řvou "cikáni do plynu,Raus"Seig Heil" a podobně.to už nejsou skinheadi ale fašisti.Skinheadi,jako opravdoví skinheadi nemají nic společného s nacisty,fašisty a ani nikým podobným z oblíbeného slovníčku pacifistů..v době Orlíku byl Landa možná člen spíš těch "špatných" skinheadů ale uvědomte si,kdy to bylo!!Jaké by vám bylo,kdybyste např.brali drogy v 18 letech,pak s tím přestali a ještě ve 40ti letech by vám někdo říkal feťák..a na závěr vzkaz pro pacifisty,kteří při své touze po lidskosti ze sebe neváhají udělat hnusnou bestii,která člověku přeje tu nejhorší smrt:http://www.youtube.com/watch?v=ywi5urvCAWM ...

96 Já | 6. března 2011 v 2:23 | Reagovat

Já si myslím že Landa si za to může sám že ho někdo nemá rád. Tenkrát když padnul Orlík tak si měl dát chvíly voraz počkat až se to unás uklidní, a pak pomalu zase vydávat hudbu a vlastenecké názory, kůli minulosti, podávat šetrněji. A ty jeho řády a sdružení? Spíš mi připadá že tak trochu tápe a úplně neví kam patří, nebo kdo je. Rozhodně měli s Orlíkem rasistické písničky (RASISTICKÉ -NE NACISTISKÉ NEBO FAŠISTICKÉ), ale je to už téměř dvacet let a za tu dobu člověk udělá určitý názorový posun. Určitě si myslím že čechům chybí zdravé nároní uvědomění a hrdost na rozdíl třeba od Francouzů, Irů nebo Britů. Rozhodně mě Landa hodně ovlivnil a za vlastenectví považuji spíš, že bysme nemuseli pořád podlézat jiným státům a státním združením (USA, CCCP, EU, RVHP). Taky své si myslím o radikalizaci a fanatizmu u obou směrů. Ale chápu lidi co příjdou v šest ráno z večerní dvánáctihodinovky a chtějí se trochu vyspat, že by nejradši všechny věřící (Katolíky, Muslimy, Baníkovce a ožralí Sparťany) vystřelili na Mars, když po ránu zvony začnou svolávat své ovečky.

97 Landa je zmrd!! Landa je zmrd!! | 31. května 2011 v 12:56 | Reagovat

Hale to neni podlejzání jinejm státum já se přiznam nejsem vlastenec! USA je vzor! A proč? No protože v tom nemaj takovej bordel! Někdo namítne že všechno vždicky nějak uhrajou. A jo beru je to pravda a o tom to je, oni na to maj to my nedokážem!

98 NeoDarkShadowNemesis NeoDarkShadowNemesis | 29. září 2011 v 22:48 | Reagovat

Vy jste ale banda debilů. Ani jsem tu diskuzi nemohl celou dočíst. Bohemia Skinhead to vyjádřil asi nejlíp.

99 bluda bluda | 28. dubna 2012 v 18:55 | Reagovat

je to zasranej kolaborant

100 aliment aliment | Web | 22. června 2015 v 17:02 | Reagovat

půjčka essox :-!

101 scriptorium scriptorium | Web | 7. června 2016 v 19:51 | Reagovat

online pujcka pred výplatou dobříš :-?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama