Anarchia je cesta...

29. července 2006 v 10:31 |  Anarchia!!!
Anarchia!!!
Ked sa povie slovo anarchia kazdy si predstavi chaos, svet bez zakonov v ktorom sa kradne, vrazdi a neviem co vsetko.Ale to neni VOBEC anarchia.Anarchia je cesta na ktorej neplati ziadne postavenie svet kde su si vsetci rovný, kde ludi nerozlisujeme podla socialnej situacie a svet v ktorom sa snazime svet urobit lepsi bez toho aby nad nami vladol niekto cudzi, a rozhodoval o nas aj ked s niecim vobec nesuhlaime.Napriklad ako to povedal Hirax:
,,Serie ma, že sa nesprávame k našej Zemi ako k našej mame; serie ma, že sa mamy nesprávajú k svojim deťom ako k vlastným; serie ma, že sa ľudia pozerajú na druhých len a len podľa výšky príjmu a postavenia; seria ma, že si my ako Slováci závidíme aj kôl v plote; serie ma postupujúci stupídny amerikanizmus, Amerika a jej falošný "neziskový" a vojnový postoj voči ostatku sveta; serú ma všetci veriaci, ktorí 30 metrov od kostola konajú vedomé zlo; serú ma všetci náboženskí, politickí či hudobní fanatici; serie ma, že sa UG scéna delí na punk, Oi!, ska, HC, grind, crust, metal atď aj keď všetky tieto štýly vznikli len a len ako reakcia na túto kokotskú spoločnosť, aby revoltovali, kričali a dali najavo protest a je to jedno či textami alebo oblečením; serú ma všetci fašisti, nacisti, rasisti, komunisti a podobní obmedzenci konajúci "zlo" len a len kvôli svojej nevedomosti; serie ma, že sa ku mne ľudia na úradoch správajú povýšenecky a arogantne, ako keby neboli platení aj z mojich daní; serie ma, že sa učitelia a profesori nesprávajú k žiakom ako k rovnocenným ľudským dušiam; serie ma, že si kopec mladých ľudí nemôže nájsť prácu a musia odchádzať za ňou za hranice nášho štátu; serie ma, že niekedy nemám na pivo aj keď každý deň pracujem od rána do jednej v noci; serie ma, že tento štát dáva peniaze z mojich daní aj na veci s ktorými vôbec nesúhlasím; serie ma, že táto doba nahradila slovíčka "chamtivosť" a "bezcitnosť" slovom "úspešnosť"; serie ma tento kapitalizmus a jeho šialený rytmus ženúci všetkých za materiálnym; serie ma tento hnijúci a nefungujúci systém, serie ma tento štát! Preto tento festival... Hirax "
A aj o tom je anarchia.
Verdikt znie "Vinný" a ty si odsúdený za rozbitie okna obchodu s kožušinami alebo čohokoľvek. My všetci vieme, kde leží skutočná vina, kto sú skutočne vinný zločinci - anonymný
biznismeni, bezcitný pažravci, ktorí vyciciavajú túto planétu, znásilňujú našu Matku Zem, vyžmýkajú ju do posledného haliera a obrátia to, čo by malo byť zelený raj na kopu toxického odpadu, kde sa lesy pomaly udusia k smrti. Deti lapajú po dychu kvôli astme (jedno zo siedmych detí je teraz postihnuté) spôsobenú petrochemickým smogom z dopravy - a k tomu títo zlí bastardi zámerne zakázali motory, ktoré idú na elektrinu, výťažky z rastlín (alebo dokonca z vody) na desaťročia iba preto, aby si mohli aj naďalej napchávať svoje vrecká - bez ohľadu na ľudské utrpenie. Deti umierajú na leukémiu pri jadrových elektrárňach, zvieratá sú držané v desivých podmienkach "koncentračných táborov", preto aby nás zásobovali vajcami a mliekom, ľudia sú bití na smrť počas vyšetrovacej väzby, rieky sú napúšťané chemickým odpadom, z morí sa stávajú rádioaktívne skládky - stále a stále dokola - ale čo TY robíš kvôli tomu? Môžeš otočiť svoj chrbát, predstierať, že sa to
nedeje, rozptyľovať sa pozeraním TV seriálov a pokračovať so svojím životom a plánovať si svoju budúcnosť - ale ak toto robíš TAK NEBUDE ŽIADNA SKURVENÁ BUDÚCNOSŤ. Hovoríš o svojich deťoch zatiaľ čo nerobíš nič, aby si zastavil to , že im niekto berie ich právo na narodenie - chceš svet pre svoje deti, kde budú musieť dýchať s plynovou maskou?? Ak nie, musíš aj ty BOJOVAŤ. Toto je naša filozofia "Punku" - punk nie je stiahnutá kravská koža na tvojom chrbte - punk je Loď na mori, ktorá prenasleduje lovcov veľrýb, punk sú Baskitský odporcovia proti navrhovanej nukleárnej elektrárni v Černobyle. Je to v podstate jednota, solidarita, priateľstvo. Systém nás chce mať izolovaných a osamotených, ale ak sa spojíme (to je to, čoho sa najviac boja), spolu SME neporaziteľný. Jebať na pozeranie telky v kreslách, keď ani nepoznáme vlastných susedov - to je to, čo po nás chcú. Komunikujte, zjednoťte sa - rozbite bariéry izolácie. Spriatelenie spôsobí rozvrat. Existuje skupina ľudí , ktorá vskutku potrebuje priateľstvo a podporu - politickí väzni. Nie každý je pripravení riskovať uväznenie, ale títo ľudia boli uväznení, sú tam za nás a my sme tu so schopnosťou pomôcť im. Podpora politickým väzňom je niečo, do čoho sa môžeme všetci zapojiť a je to dobrá cesta, ktorá pre nich znamená veľmi veľa. Dopisy a podpora z vonka môže byť to, čo drží týchto väzňov pri živote, pretože záujem z vonka spôsobí, že si bachari dajú pohov a budú ich menej šikanovať ako bolo pre nich zvykom. Preto vyzývame všetkých, aby podporili Anarchistický Čierny Kríž (Anarchist Black Cross - A.B.C), ktorý robí mnoho dobrej práce pre pomoc anarchistom a falošne usvedčeným väzňom; ich kontakt je: PO Box 3241, Saltley, Birmingham, B83 DP, England. Čo by bolo NAOZAJ kurevsky dobré, ak by ste napísali nejaký list alebo aspoň pohľadnicu nejakému uväznenému anarchistovi, čo by ho určite potešilo Prosím, nezabudnite na to, len si predstavte seba, ak by ste boli VY uväznení. My všetci sme PUNX a Anarchisti, takže ak my nepodporíme týchto ľudí, žiaden iní kokot to neurobí. Takže vezmite pero a papier!
Ak by ste mali nejake otazky alebo napady sem s nimi...Diky
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 lenuska lenuska | E-mail | 1. listopadu 2006 v 21:26 | Reagovat

mno ja som doteraz o Anarchii toho moc nevedela.ale v mnohom s vami suhlasim.akurat nexapem to oblecenie.

2 blade00 blade00 | E-mail | Web | 3. listopadu 2006 v 8:54 | Reagovat

Vies na co to oblecenie, lebo za prve anarchista podla mna moze byt aj v saku to je jedno v punku ani v anarchii nezalezi vobec na obliekani, ale na tom co je v hlave.Aj visací zámek má o tom pesnicku vola sa to Známka punku.A ja osobne ked sa mi to oblecenie paci sa nezácnem kvoli pojebanej spolocnosti obliekat inac.nech si o mne myslia co chcu je to len ich pokriteckost nic viac a len ich hanba ked sudia ludi podla dojmov s oblecenia, ja by som tak mohol sudit ich, ale nie som kokot.

3 anarchista anarchista | 18. prosince 2006 v 19:08 | Reagovat

tahle stránka je námrd

4 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 27. února 2007 v 22:06 | Reagovat

FUCK OFF ANARCHY!

Anarchisti jsou stejná špína jako rasisti, fašisti, neonacisti, komunisti a jim podobné zvrhlé ideologie, od kterých se MY (Skins&Punks) budeme vždy distancovat a bojovat proti nim! Punk and Skin together to win! Čechy Čechům! Ať žije Jednota Kalicha! Oi!Oi!Oi!

5 jackie47 jackie47 | 5. dubna 2007 v 13:14 | Reagovat

ty kokot vieš čo trepeš  ? poznaš anarchysticke zakony ? zakladaju sa na tom istom čo skinheads...kokot a oi neni o nacionalizme ty uchil...kolko maš rokov ? 8 ?

6 Bohemia Skinhead 69 Bohemia Skinhead 69 | 5. dubna 2007 v 19:09 | Reagovat

Jo anarchisti to samý jako Skinheads? HAHAHAHAHAHAHAHAHA! No něco tak vtipného jsem dlouho neslyšel... a o čem je asi Oi!? ty seš asi nějakej znalej anarchán co? Oi! je hudební styl, pozdrav, jsou to apolitičtí a nerasističtí Skinheads, kteří jsou silně vlastenečtí až nacionalističtí!!! Nacionalismus nerovná se rasismus!!! Skinheads = společensko kritické hnutí, kdežto anarchismus = odmítání naprosto všeho, popírání autorit, vzhled feťáka, drogy bezpochyby taky hrajou svou roli, neuznávání hodnot a tradic, jediné co anarchisty kdy v ČSR spojovalo se Skinheady byl jen odpor ke komunistickýmu režimu, ten má ale už dost dlouho padla, navíc mnoho anarchistů se netají svým extrémisticky levicovým myšlením...

7 Ewa Ewa | 19. prosince 2007 v 15:06 | Reagovat

jakej vzhled fetaka???to slysim prwne tys asi jeste anarchistu newidel co ty zkurvysynu!jako sorry ale tohle me fakt vitaci stejne jako ty keci jako cesi cechum pis si co chces stejne vsichni vedi ze nejvetsi spinou tohodle svetla sou kokoti jako ty!

8 anarchy anarchy | 18. ledna 2008 v 21:02 | Reagovat

Podle mě anarchisté a skinheads nejsou vůbec to samý. Skinheads jsou vygumovaný kreténi co si myslí, že oni dokážou všechno a přitom jim člověk může rozbít držku kdykoliv bude chtít. Maj za zády vždycky bandu kámošů aby do toho nešli sami. Anarchisti jsou o něco lepší sice nesouhlasím se vším co tady bylo řečeno, ale ve spousta věcech mají pravdu.

9 punkeria punkeria | E-mail | 13. února 2008 v 13:01 | Reagovat

Hééj... sa uvedomte ludia. Však ked čítam tieto vaše komentáre, tak mám dosť... sa tu naťahujete jak keby neviem čo sa dialo... každov blbossťou sa necháte vytočiť... :-) takto vám anarchia fungovať nebude teeda :-)

10 lowed lowed | Web | 3. dubna 2008 v 21:28 | Reagovat

Anarchia je dobra myslienka len skoda, ze to tak neberu wsetci... Keby sa wsetci dali sokopy, zwladli by wela len by sa to pootm mozno zwrhlo... Keby sme sa aspon raz dokazali nepohadat za cely ten cas dostali by sme sa do dobrej pozicie... Ale my ludia sme jednoducho sprosti egoisticki buzeranti : ((

11 .................................... .................................... | 28. dubna 2008 v 22:15 | Reagovat

ale ja to mam v pici,uz sa mi neraz stalo ze som stretol oikaca s punkacom ale s punkacom anarchistom a nic ,takze mam v pici neriesim

12 antifa antifa | 4. května 2008 v 22:40 | Reagovat

a greenpeace su tiez anarchisti ???

13 nefim nefim | 5. května 2008 v 17:39 | Reagovat

jako ludia ja vas tu nechapem... na jednej strane OK..ale na druhej... Anarchia hlasa teda,ze ludia na svete si maju byt rovní. A?

Hadate sa tu preto, lebo jeden skinhead má iný názor ako nejaký anarchista. A?

Podľa mna maju vsetci svojim sposobom pravdu. Ale s takymto pristupom,ked sa ludia nenaucia chapat inych to daleko nedotiahneme....

Všetci sme si rovní. Nech už máme hocijaké názory. Ved nie je to jedno? kazdý ma rad to svoje,tak preco by sme mu mali vtĺkat do hlavy niecie ideály? tieto rozhodnutia by mali ísť od srdca. Ked sa niekto citi byt skinhead,tak nim je, ked je niekto anarchista,tak nim je. Kde je problem? Ukazme ludom to najlepsie co je v nas a vsetky najlepsie ideály a nech si sami ludia zvolia,ako chcu zit. MY s tym uz nic neurobime,mozeme sa len snazit priviest ich na cestu,ktorú povazujeme za správnu.

14 kiler kiler | 6. května 2008 v 19:02 | Reagovat

anarchia je to, čo je treba

15 Renovacio Renovacio | E-mail | 15. května 2008 v 11:04 | Reagovat

Anarchia je cesta ale ked Antifa bude tvoriť 50 % občanov slovenska a výjde do ulic a rozbije a zruti uradne budovi a budovi národnej rady a jasne odsudi system v ktorom sme a žijeme urcite budem ten chlapík ktorý bude stáť na policajnom aute s puckou a rozbíjať čelne sklo... do vtedy ale nemám na výber a musím sa podriadiťtejto skurvenej dobe a zo slzami v očiach sa pozerať na staručkých ludí ao nevychádzaju zo svojho dochodku a zobru na uliciach mesta a zatial čo sa naša národná rada zaoberá za aku cenu kupil fico svoje nove pozemky vidím umierať bezdomovcov od zimi na lavičkách autobusovích zastávok... asi nezvrátim system no chcem sa zaoberať charitov a pomáhať tým čo to potrebuju... a odkaz pre nacionalistov a p. slotu.. Ked uvidím jedneho z vašich ludí pri páchaní násilia nebudem volat policiu preto že viem že hraju s vami.. ale na mieste vašho človeka popravím... pretože človek čo robi niečo take nieje človek a teda nieje nič..  ANTIFA BB

16 Punks not dead Punks not dead | 15. května 2008 v 15:18 | Reagovat

podla mna z jedneho dna na druhy sa clovek nemoze stat anarchista!!! moj zivot bez punku by sa asi neobisiel...pan milujem a nechaaapam ludi ktory sa opicia po niekom su to s prepac enim pitchisti!!!! a ten ktory neviznava anarchiu nechapem co robi na tejto stranke

17 jully jully | 15. června 2008 v 22:43 | Reagovat

No teda ludia...ja vas fakt nechapem..to co tu rozoberate za kraviny? sa tu hadate ako sproste male decka...ved dobre, uznavajte si anarchiu, i ked vacsina tych dnesnych komercnych punkacov(prepacte ze to musim tak nazvat, ale ked vidim co sa predava v najznackovejsich najamerickejsich obchodoch) sa na cosi len hraju...ale to je jedno....chcela by som vediet kolko rokov mate ti co sem pisete...napriklad nazor ze skin je rasista..no najskor by som si co-to prestudovala o danej problematike aby som sa k tomu vyjadrila, ale to vam nejdem vysvetlovat...sak niekto trepe bludy aj ked o tom nic nevie, ale aj taky musia byt predsa ludia...A k tej anarchii-prave vy co sa tu prehlasujete za velkych anarchistov, chcela by som od vas pocut,  ako myslite ze by to bolo, keby nastala anarchia? kazdy by si robil co chce? punkaci by si zili slobodne, v mieri...ale co ostatni ludia? co nackovia? ved aj pre nich by to znamenalo zvrhnutie systemu, aj oni by si zili podla toho ako by chceli...a co teraz? stret zaujmov? zas sa treba s niekym hadat ako to tu bude fungovat? Anarchia v pravom slova zmysle moze nastat jedine vtedy, ak budu na svete zit len ludia s presne takym istym pohladom na svet a na zivot...to znamena znicit vsetky zle individua ako nacistov, fasistov, nacionalistov a podobnych...a to som zvedava kedy sa nam toto podari...

18 knedla knedla | E-mail | Web | 29. června 2008 v 13:59 | Reagovat

anarchia je vyborna mheeeeeeeee

19 kokos kokos | E-mail | 5. srpna 2008 v 16:14 | Reagovat

Anarchia je krasna vec a je pre slobodu ludí !

20 SSLAH88 SSLAH88 | 18. srpna 2008 v 1:58 | Reagovat

anarchia je cesta ale do pekla

21 A.C.A.B A.C.A.B | 2. září 2008 v 21:37 | Reagovat

anarchie je hovno v neporadku.......jak se to rika Seig heil!! 88!

22 Dadushaa88 Dadushaa88 | 6. září 2008 v 23:09 | Reagovat

osem osem osemdesiatosem!!!!!ANARCHY IS DEAD !!! do pekla s takym svetom!!

23 karinka karinka | 13. září 2008 v 13:27 | Reagovat

ahojky chci se zeptat je psani acek trestny????? odepiste mi rychle diky

24 Kosťa Kosťa | 13. září 2008 v 13:35 | Reagovat

No.. zaujímavý článok, popísaného je tam ozaj veľa, zo severu na juh, z ľava do prava, ale nič konkrétne. Je tam napísané, že každý si predstaí anarchiu, ako horiaci svet, kde sa kradne a zabíja. A je to tak, veď počas anarchie si ROBÍ KAŽDÝ ČO CHCE, bez rozdielu na sociálnom stave a bez toho, aby nás riadil niekto z hora (aby nás riadil =  nik nás neriadi, každý si robí čo chce a nehovorte mi, že každý bude zachraňovať veľeryby, odpájať jadrové reaktory, eliminovať toxické továrne). Prosím Vás, si predstavte, že už sa ráno zobudíte a neplatia zákony, pôjdete radšej zachraňovať veľeryby alebo politických väzňov, alebo pôjdete radšej vykradnúť nejaký obchod aby ste sa poriadne nabalili?

Jediný možný systém, ktorý má hlavu a pätu, je demokracia a o tom nebudem s nikým diskutovat. Demokracia je predsa "vláda ľudu", sú tam ľudia, ktorých volí ľud a ktorý by mal hájit ich záujmi (keď nehája, tak ste zle volili, je to vaše míns :P). Demokracia nie je zlá ako celý systém, sú v nej zlý len jednotlivý ľudia. Ale tomu sa dá zabrániť tým, že ich nebudeme voliť. No s prístupom typu „načo pôjdem voliť, aj tak na tom nič nezmením... radšej sa idem najebať!" (takých ľudí poznám na tony) fakt nič nezmením. A potom sa pekne volá po anarchii, keď nepohnem ani prstom pre lepší zajtrajšok! Rebelovať a nadávať vie každý, nie každý dokáže ale začať bojovať za svet, v ktorom by už nemusel nadávať a rebelovať (bojovať myslím, inak než anarchiou... tá je pre bezmocných :D) . Tak keď chcete niečo zmeniť, vy NEUŽITOČNÝ anarchisti, choďte napríklad na vysokú, vyštudujte a potom choďte do politiky a tam sa držte svojich ideálov a niečo mente! A prestante prosím Vás spájat Punk s anarchiou, lebo to zle dopadne a niekomu ublížim (moje ruky sú smrtiaca zbraň, z očí mi vyletí zabijácky paprsok :D).

Ak si chcete prečítať môj názor, tak prosím tu:

http://kosta.bloguje.cz/717313-punk-neni-mrkev.php

25 Kosťa Kosťa | 13. září 2008 v 13:48 | Reagovat

A ešte s dovolím povedať k výrokom pána Hiraxa :)

Tak najprv:

"Bla, bla bla...serie ma, že tento štát dáva peniaze z mojich daní aj na veci s ktorými vôbec nesúhlasím...Bla, bla, bla."

Zaujímalo by ma, či si volil ty chytrák. Niekto s tým zrejme súhlasí a je ich večšina, tak prepáč, ale nemôžu sa dať peniaze na všetko, čo každý chce. Jožko z Horného-dolného chce lepše cestné komunikácie, Danka z Malých Jahodok chce zase lepšie zdravotníctvo, Matuško z Žabotrtkov pre zmenu chce vyššie sociálne dávky... a z kade na všetko máme brať peniaze? Čo je naša demokratická vláda čarovný džin, že nám splný všetko čo nám vidí na očiach?

A ešte jeden postreh:

"Bla, bla, bla...serie ma postupujúci stupídny amerikanizmus...bla, bla, bla." No tak to ty máš čo najviac o tom hovoriť, keď hlavný sponzor UG 2008 bola tuším Coca Cola. Hm, neviem, neviem, ale nie je náhodou spomenutý nápoj a firma z ameriky? Nie je to z časti amerikanizmus, alebo aspoň jeho podporovanie? :D

A nakoniec:

"Bla, bla, bla... serie ma... serie ma... serie ma... bla, bla, bla..." Toho pána zrejme serie všetko :D Úplne všetko a hlavne veci, ktoré nikdy on sám, nedokáže zmenit, ale aj tak sa kvôli nim bdue hnevať a "nasierat" :D

26 Rave Rave | 27. září 2008 v 23:09 | Reagovat

Kosťa (Adm1nIsCocot nejsi ty?):

1. Anarchia nemôže fungovať všade a navždy. "Nemusíme zvíťaziť, ale to, že bojujeme, je rovnako naplňujúce." Proste anarchia imho nie je utopická vízia budúcnosti, ale hnutie, ktoré ju nastoľuje a vychádza z bojov vnútri kapitalizmu. A neviem, prečo by anarchistická spoločnosť nemohla mať nejaké zákony abo políciu.

2. "Demokracia je predsa "vláda ľudu", sú tam ľudia, ktorých volí ľud a ktorý by mal hájit ich záujmi (keď nehája, tak ste zle volili, je to vaše míns :P)." K demokracii (priamej) sa hlásia (aj) anarchisti, či? Nezývaj veci pravými menami, toto nie je demokracia, ale dá sa povedať, že partokracia. Väčšina ľudí potiahne za pílu raz za štyri roky a aj to potiahnutie za pílu môže byť zmanipulované... A ak strany, ktoré by hájili záujmy ľudí, neexistujú? Ak nie, tak mám nejakú vytvoriť? A to zmení čo? Funkcia zväzuje ruky aj ústa a chuť moci ostáva rovnaká...

3. Hehe, s tým Hiraxom máš pravdu, až na: "Toho pána zrejme serie všetko :D Úplne všetko a hlavne veci, ktoré nikdy on sám, nedokáže zmenit, ale aj tak sa kvôli nim bdue hnevať a "nasierat" :D" Aj mňa serú veci, ktoré nemôžem zmeniť, ale aspoň sa ich snažím nepodporovať, čo Hiraxov prípad nie je :D

27 Kosťa Kosťa | E-mail | Web | 4. října 2008 v 0:23 | Reagovat

Rave, klobúk dolu, si jeden z mála tu inteligentných :)

Neviem kto si, ale zrejme ma poznáš a z toho som zmätení :D Kto si?!

K tomu Adm1nIsCocotovi, ehm... no, vec je taká... ehm... on zomrel, už nežije, kaput :D Napíš mi na emajl prosím ta, tu nechem záležitost o Adm1nIsCocotovi riešit, je to nadlhšie :D

Ozvi sa :)

28 david016 david016 | E-mail | 4. října 2008 v 20:19 | Reagovat

cawes.. mnoo povedal by som ze dost zaujmava stranka...sice ja uplne nesuhlasim s anarchiou, lebo si myslim ze to by nevyriesilo vsetky problemy..stale by boli na zemi racisti, nacisti atd...a potom by sa zrejme zacala vojna medzi nimi a anarchystami...a myslim ze by sa tym nic nevyriesilo...ale s niektorimi vecami dost suhlasim...urcite by sme mali vstat od televizorov a zacat spoznavat jeden druheho a navzajom si pomahat...najprv treba zmenit ludi a potom uz bude jedno aky politicky rezim bude..ale problem je v tom ze ludia v tejto spolocnosti myslia vacsinou len na seba...teda aj ked bude anarchia budu stale hrabat len pre seba...najprv treba zmenit svoje vnutro, potom druhych ludi a potom bude krajsi svet...mozno nemozne ale treba sa snazit...raz sa to vsetko vrati... aspon po smrti budeme moct mat lepsi zivot...

29 Viktor alias Rave Viktor alias Rave | 15. října 2008 v 19:11 | Reagovat

Kosťa: ozvem sa, ale osobne ťa nepoznám, jak si si možno chybne domyslel ;)

30 Alexis Alexis | E-mail | 8. listopadu 2008 v 16:08 | Reagovat

dpc s rasistami fasistami komunistami a potobnymi zvieracimi druhmy!!!!Punks not dead mali by ste drzat spolu ci uz sme vsetci anarchisti alebo nie....

31 LukaZixIII LukaZixIII | 4. prosince 2008 v 19:08 | Reagovat

Takze niektory strasny inteligenty chapu pojem anarchia v dnesnej dobe trosku zmetene az nespravne. My nechceme zvrhnut vsetko len chceme vylepsit. Ved je to pravda preco by z mojho platu mali strhavat peniaze za totalne picovyni aby si politici nabalili vrecka. Nechceme totalnu anarchiu len chceme dat veci na pravu mieru a tak aby to vyhovavlo nielen nam ale vsetkym. Proste aby boli vsetci spokojni. A este odkaz pre nacisto,skinov,nacionalistov , slotu a nie jebnute individua, jedine cop sa da o vas povedat ze mate vykradnute mozgy. Hentake nazory mozu mat len skutocne chore mozgy. Vsetci ludia su si rovny ci je to madar,cigan zid alebo cokolvek ineho. Ma take iste prava ako vsetci okolo neho a neviem preco by som ho mal diskriminovat, ale jediny kto tu niesu rovny to ste vy, debili s chorymy mislenkamy a s tym vasym svetonazorom ze vsetko ine pozabijat. Druha svetova uz skoncila zobudte sa vy kokoti. A co sa tyka Haraxa jeho nazor je jasny a presny. Konec

32 LukaZixIII LukaZixIII | 4. prosince 2008 v 19:31 | Reagovat

A este daco. Ked uz si tak obhajujete skinov a tak preco je trestne tie vase pozdravy pokriky hesla a cinnost??? Preco vy zabijate bezdovodne nevynnych ludi??? Zatial co anarchia sa niak netresta ani nic s nou spojene??? Jedine ze sa politici nas boja ze by sme vysli do ulic a zahajili protest.

33 človek človek | 5. prosince 2008 v 20:07 | Reagovat

Anarchia - odmietanie akejkoľvek formy autority. Anarchia rovná sa bezvládie, také niečo Vy považujete za "slobodu". LukaZixIII odpovedz si na otázku sám, prečo nie je trestná Vaša činnosť! Rozbíjanie popolníc, výkladov, zahalený po uši vykrikovať tie otrepané heslá a napádať okoloidúcich. Násilie na nevinných ľuďoch to sú práve VAŠE praktiky! Na VAŠICH feťáckych koncertoch sa predávajú beztrestne drogy maloletým. Prečo teda polícia nezasiahne? Pretože VY anarchisti pre Systém nepredstavujete nijaké nebezpečenstvo, vláda je plná ľavicovej zberby.... Skapte vy monštrá!

X Človek X

34 LukaZixIII LukaZixIII | 7. prosince 2008 v 15:06 | Reagovat

si dorby kokot. nekomentujem

35 Panzerfaust Panzerfaust | 9. prosince 2008 v 15:41 | Reagovat

Človek

Presne tak. Anarchia je režim, ktorý v žiadnej oblasti na zemeguly nemôže fungovať. Nikdy tu nebola, ani nikdy nebude. Je to len výmysel debilkov čo majú potrebu byť stredobodom pozornosti a ubližovať ľudom len za to, že sa im takýto režim nepáči a odsudzujú ho. Najviac ma dokážu pobaviť 14r decká s flašou v ruke hrajúce sa na anarchystov odsudzujúc násilie... A keď už sme pri tých fašistoch - V živote som nestretol fašistu húliaceho mariuanu, alebo že by užíval tvrdé drogy narozdiel od Vás. V prvomrade by ste sa mali nad sebou zamyslieť Vy, až potom odsudzovať fašistov, pretože im nesiahate ani po päty. Nemám záujem si ich zastávať, ale určite sú normálnejší ako to vaše priblblé občianske združenia za tú vašu zvláštnu slobodu...

Proti násiliu by mali bojovať kompetentní ľudia a nie futbaloví chuligáni, ako vy, Ďalšia vec. pred 3 týždňami pred pochodom za slobodu slova v Bratislave, ľavicová špina prepadla 18r zdravotne postihnutého chlapca len za jeho účasť na pochode. Bolo aj na markíze. Mal ťažký otras mozgu a keby ešte pár rán schytal s teleskopickým obuškom, bol by mŕtvy. A keď tí fašisti plánujú odvetu proti Vám, začnete bľačať ďalšiemu, prvotriednemu kokotovi z JOJ Ďurkovičovi, aby zverejnil, ako ľudia bojujúci za "spravodlovosť a slobodu" trpia k vôli náckom. To je lož!

Prikladám dôkaz:

http://www.youtube.com/watch?v=_nhgjP8-TF4

Bojuj akýmikoľvek prostriedkami proti ANTIFE! Netoleruj ľavicovú špinu vo svojom okolí!

36 Antifa_Kosice_99 Antifa_Kosice_99 | 9. prosince 2008 v 18:46 | Reagovat

Clovek ty si zdravy ti si vobec uvedomujes co tu popisujes a co tu kidac za skurvene picoviny. Neviem o com tu kecas ale o anarchi, pravej anarchy slovenskeho naroda ani nahodou. Asi si uzasny 12 rocny pan ktory zazil toho vela. Takto ty poviem nebyt annarchie tak je stale kapitalizmus a cele slovensko a cesko trpia v bezmoci pod tymto rezimom. A co sa tyka hentoho je normalne ked skini len tak zabiju chalana prte to ze ma dlhe vlasy??? Je to uplne normalne??? posla mna nie. A sice sme toho nedokazali vela ale ked sme daco spravili tak to bolo dostatocne velke a aspon niesme jak ty a podobny kokoti ze sa nam nieco nepaci tak sedime doma na pici a hento sa my nelubi alebo toto. My povstaneme a spravyme aspon protest vyhlasime do sveta ze Anarchy is not dead.

37 Antifa_Kosice_99 Antifa_Kosice_99 | 9. prosince 2008 v 18:51 | Reagovat

a panzerfaust to iste tiezs asi daky inteligentni 7 rocny nacista ktory vie co je pravda ze.

38 Panzerfaust Panzerfaust | 10. prosince 2008 v 15:40 | Reagovat

Vôbec nemáš prehľad a píšeš sem kraviny odtrhnuté od reality. Anarchia tu nikdy nebola, už to pochop ty retard.

Vy ste všetci takí istí - jeden debilko začne propagovať totálne nezmysli o skvelej anarchii, ďalší debilko ho začne počúvať, potom sa na to chytia ďalší a keď Vás je už veľa, začnete propagovať svoju priblblú teóriu násilím. A ten, kto ti povedal že k vôli anarchii zanikol kapitalizmus je riadny kokot, ktorý absolútne nieje v obraze. To, že dakto zbije človeka za jeho účet nieje normálne ale napriek tomu nemám poňatia, prečo si to sem napísal. Má to podľa teba niečo spoločného s touto témou? Si zmagorený presne takým istým výmetom ako si Ty. Namiesto toho, aby si sa vzdelával, riešiš kokotiny do ktorých sa absolútne nerozumieš.

39 Antifa_Kosice_99 Antifa_Kosice_99 | 10. prosince 2008 v 19:53 | Reagovat

az nato ze ten kokot si ty. ale neva s idiotmy sa nemienim bavyt. dovi dopo

40 Panzerfaust Panzerfaust | 10. prosince 2008 v 21:42 | Reagovat

Nádhera, to je jediné čo dokážete napísať, 2 priblbé vety a v každej gramatická chyba. :-)

Vie sa mi tu niekto k tomu vyjadriť ľudsky, alebo fakt ste všetci až natoľko vymetení ako autor príspevku č. 39?

41 Apophis Apophis | 11. prosince 2008 v 6:39 | Reagovat

Ty kokos to co za picoviny tu vypisujete??? Radsej serte nato, aj tak su to kktiny.

42 adykr adykr | 28. prosince 2008 v 14:34 | Reagovat

Od konca 19 storocia boli anarchisti pri kazdom zapase,pri kazdom socialnom boji,pri vsetkych hlavnych revoluciach. Vzdy s tou nadejou zvrhnut definitivne vlady kazdeho druhu.Casto v drame,bolesti a krvi.Avsak anarchisti maju tuhy zivot.Dokazom je,ze v 21 storoci su anarchisti stale na koni.Iste, ich organizacia mozno nema taku silu ako kedysi. Ale ich myslienky presakuju celou sucasnou spolocnostou. A ak preskumame blizsie rozne protestne hnutia nasej doby,objavime v nich vzdycky poriadnu davku anarchizmu.Ci uz ide o protesty nezamestnanych,o manifestacie proti globalizacii v Nice ci v Seattlu,sprievody Zapatistov,pamflety rolnickeho vodcu Jose Boveho,ci protestny zpev francuzskej rockovej skupiny Noir Desir,... je v tom duch anarchizmu.

Ja som anarchista a som na to hrdy.Anarchia je pre mna vyjadrenim slobody a poriadku BEZ MOCI

ps> Vsetko co som napisal je na internete.

43 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 28. prosince 2008 v 16:33 | Reagovat

Anarchia je režim, ktorý tu nikdy nemôže fungovať. Jej vstúpenci sú neschopní ťažkopádni ľudia čo dokážu len kritizovať celý ľud. Nezamestnaní majú najmenšie právo protestovať. Ja by som ich nechal zdochnúť a nie že pracujúci im budú platiť ich neschopnosť!

http://www.youtube.com/watch?v=RBTOkSsdr38

44 Apophis Apophis | 29. prosince 2008 v 8:04 | Reagovat

Panzerfaust , to si kokot alebo co??? Totalne picoviny sem pises a este si nato asi hrdy. Chod si radsej pisat inam pre mna za mna na zem kriedou. K tvojmu veku a myslienkovym pochodom sa to hodi. Najprv si preciatj fakta a drz hubu.A Adykr- suhlasim s tebou. Ja patrim tiez k anarchystom a aj k oficialnej antife. Anarchia je v kazdom tak ticho deti.

45 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 29. prosince 2008 v 20:47 | Reagovat

V prvomrade si orátaj gramatické chyby v texte a potom kritizuj ostatných ty ľavicový zmrd. K Anarchistom sa môže pridať iba zakomplexovaný idiot v depresii čo zrejme nechápe realitu, čo v živote nežil v reálnom svete, tak sa strať si vydrbaný antifák ...

46 Apophis Apophis | 30. prosince 2008 v 7:56 | Reagovat

Panzerfaust teraz si sa totalne odjebal :D nemas na co picovat tak narazas na tlacove chybi :D Ach jaj totalny idiot :D Ty by si mohol byt tusim politik. Jebnuty si na to dost :D

47 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 30. prosince 2008 v 13:07 | Reagovat

Mňa by skôr zaujímal tvoj vek keď ma označuješ za decko.  Ďalšia vec - Definuj mi slovo Anarchizmus a fašizmus, keď sa tým tak zaoberáš...

48 Apophis Apophis | 31. prosince 2008 v 7:45 | Reagovat

Definícia slova Anarchia znamená v preklade absencia vlády, čiže žiadne autority. Každý ma byť každému rovný, rešpektovať jeho osobné potreby a nesprávať sa nadradene. Na vyjadrenie jednej myšlienky použijem slová anarchistu A. Berhausa: Anarchizmus znamená, že môžeš byť slobodný, nikto ťa nemôže zotročiť, nikto ti nemôže rozkazovať, nikto ťa nemôže okradnúť, nikto ťa nemôže využiť. Znamená byť slobodný, robiť veci, ktoré chceš robiť a nebyť nútený to, čo robiť nechceš.

Fašizmus je ideologické a politické hnutie,ktoré odmieta demokratickú formu vlády a osobnú slobodu občana.Vyžaduje od neho poslušnosť v mene záujmov národa.

Fašistická ideológia si získala podporu po 1.svetovej vojne(1914-1918),keď v 20.rokoch v Taliansku nastúpila prvá fašistická vláda.Termín ,,fašizmus" pochádza z latinského slova FASCES,zväzok prútov zo sekerov,ktorý bol symbolom moci v starovekom Ríme.Fašizmus sa opiera o myšlienku,že národ môže dosahovať úspechy iba pomocou disciplíny,bezohľadných činov a rozhodnej vôle.Fašisti veria,že v mene zvoleného cieľa sú všetky prostriedky na jeho dosiahnutie ospravedlniteľné.Školy,náboženstvo,noviny,umenie,veda majú slúžiť iba národu.Úlohou armády a tajnej polície je podporovať fašistickú vládu.Fašisti sú často presvedčení o tom,že ich rasa alebo národ majú mať nadradené postavenie.

Tu máš presné definície aby si nevravel, že píšem kraviny. A s tohto jasne vydiet čo je dobré a čo zle.

49 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 1. ledna 2009 v 17:07 | Reagovat

Takže vysokovzdelaný človek schopný niečo dosiahnuť má byť rovný nejakému trulovi čo v živote nechodil do školy a iba sa priživoval na úkor iného? To je nespravodlivé! Najspravodlivejším režimom by som označil národný socializmus.  Každý má právo spraviť si vzdelanie, každý má právo najsť si prácu, uplatniť sa v živote... Keď sa mýlim, oprav ma!

Ak by bola anarchia dobrá, už by tu dávno bola. Ty si vážne myslíš že by tu bol každý človek rovný, nikto by nikoho neodsudzoval, nikoho nebil a nebola by tu samá vražda?! Ľudia nevraždia iba preto že nemôžu, nie že nechcú. :-) A anarchia je proti polícii... Tak čo potom vlastne chcete?

Ďalšia vec, ak niekto neverí v rovnosť ľudských rás a povyšuje alebo chráni svoj národ, podľa teba je dôvod ho biť? Veď aj to je sloboda slova, že si niečo povie, prejaví sa! A potom príjde nejaký anarchista a rozbije mu hlavu že skončí v nemocnici z ťažkým otrasom mozgu, presne tak isto ako ten postihnutý týpek čo ho napadli...

Vysvetli mi, prečo potom po meste behajú stovky takýchto ľudí a rozkopávajú všetko na okolí? Si predstav že by teraz rozkopali trebárz tvojho otca za to, že by sa prejavil a označil cigánov za odpad.. Ako by sa ti to ľúbilo?!

Podľa mňa je anarchizmus jedno veľké smetisko, kde sa hádže ľudský odpad versus anarchisti

50 jhgfdsasdfghnooo jhgfdsasdfghnooo | 5. ledna 2009 v 18:41 | Reagovat

nooo...taak v niecoom je anarchiaa dobra no v niecom s nou nesuuhlasiim...pretože ja chodiim do kostola a som veriacaa..a ako som sa docitala tak anarchia NEBIRUJE cirkev...ale inaač ja nebiruujeeem fašistooov,skeanhetooov a podobnyx kokotov..takže som rada že anarchia existujee...ale bola by som rada keby zmenila nazor na cirkeev...weriim v bohaaa a aj w jezisa a podobneee...ale to neznamena ze som teraz nwm ktooo..thaa thaq...xodiiim do kostoola ..ale paacham aj zlee ako kazdyy cloowek na zemi...ale zato by anarcia ludi nemala odcudzowaať...weed neni ona sama o antyrasizmu a podobneee..ale  fakt som rada z existujeee WEEELA ludi ktoryy neznasaju fasistow a podobnyx kokotow...dakujeeem

51 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 6. ledna 2009 v 11:17 | Reagovat

Čo je na tej anarchii také dobré?  Stačí si všimnúť pár anarchistov pobehujúcich po meste a hneď spoznáte, že je to nadrogovaný výmet bez základného vzdelania. Ľudstvo musí postupovať smerom vpred. Pomocou anarchistou a multirasovej spoločnosti sa môžme dostať jedine tak do stredoveku. No ak tak nenávidíš fašistov, asi ich dobre nepoznáš a možno ani nechceš spoznať, pravda. Ja som stretol tisíce "náckov" a veľké percento z nich malo potenciál. Dokonca poznám aj veľa Antifákov a anarchistov a poviem ti že sú to všetci do jedného vymletí tupci ktorí klamú, nechce sa im robiť a iba by slopali. Najviac ich je vždy v Tescu pri lacných vínach (Samozrejme náhoda:-), kde obťažujú a strašia slušných ľudí.

To je anarchia...

Preboha ľudia, však si odkryte oči!

52 Apophis Apophis | 9. ledna 2009 v 18:36 | Reagovat

Panzerfaust ty na com frcis??? Na speede???? Aspon si prave ukazal co si zac. Obycajny rasista.

53 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 13. ledna 2009 v 18:38 | Reagovat

A aj keby som bol rasista, čo je teba do toho?

54 Apophis Apophis | 14. ledna 2009 v 6:04 | Reagovat

Cize tym si prave potvrdil ze si. Aspon si prave dokazal ze kecas blbosti. Pretoze ty kecas na anarchiu ze je strasna a hrozna a co ja viem co. Ale rasizmus je to najhorsie co na tejto zemi je. Ty sa ma pytas co ma je do toho. To iste ako co je teba do toho aku ma kdo rasu, vieroviznanie, narodnost a dalej. Si uvedom clovece. Rasisty su tie najvacsie svine pod slnkom.

55 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 16. ledna 2009 v 19:56 | Reagovat

Ja som nič nepotvrdil. Anarchia je kokotina, už to pochop konečne! Anarchisti majú v hlave nasraté a nedokážu pochopiť že anarchia tu nikdy nebude ani tu nebola. Vždy bol niekto nadradenejší ako ten druhý, vždy bol niekto bohatší a každý bohatý si peniaze zaslúžil. Nikomu nepadli len tak z neba. Najvačšie svine pod slnkom sú cig*ni a ži*ia.

Btw: Vysvetli mi čo je rasizmus .

56 Apophis Apophis | 16. ledna 2009 v 20:11 | Reagovat

Takze ty macher v najblizsej dobe si asi zistim tvoju ip a tvoje bydlisko. A budeme toto riesit.

57 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 16. ledna 2009 v 20:14 | Reagovat

Dávaj pozor čo píšeš a hlavne ako somnou píšeš, lebo sa Ti môže niečo stať. Ja som s tebov husy nepásol.

58 Apophis Apophis | 17. ledna 2009 v 10:39 | Reagovat

Vies komu sa vyhrazaj. A ja som nemyslel ze akoze zmlatit ta. Si nemienim o takeho debila nicit peste. Myslel som policajnu dohru.

59 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 18. ledna 2009 v 21:40 | Reagovat

Stále nechápem. Čo mám ja s políciou?

60 Apophis Apophis | 19. ledna 2009 v 6:33 | Reagovat

:D Ty kokos toto je fakt jaka debilita

61 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 21. ledna 2009 v 17:39 | Reagovat

Pochopil som to tak že sa tváriš že si policajt. :DDD

62 Apophis Apophis | 21. ledna 2009 v 18:56 | Reagovat

Ty sibe??? Nenavydim fizlov.

63 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 24. ledna 2009 v 15:08 | Reagovat

Tak ako si chceš zistiš moju IP? :/

64 Apophis Apophis | 24. ledna 2009 v 19:23 | Reagovat

Da sa to lahko . a este ked by som sa nasral tak prevadzkovatel tejto internetovej stranky ju ma k dispozicii a urcite by ju vydal neboj.

65 Panzerfaust Panzerfaust | E-mail | 30. ledna 2009 v 6:42 | Reagovat

Ja nemám pevnú IP, tak že by ti bola zrejme na prd ty humanista. :DDD

66 Apophis Apophis | 30. ledna 2009 v 15:19 | Reagovat

Co uz

67 adykr adykr | 31. ledna 2009 v 23:50 | Reagovat

Anarchia je politicka teoria,ktora ziada definitivne odstranenie akejkolvek formy autority a ktora si praje skoncovat s vykoristovanim cloveka clovekom.

Pre vsetkych co stale nechapu: anarchista nie je clovek,ktory fetuje

alebo sa oziera.Anarchistom nie je clovek,ktory sa mozno hlasi k tomuto hnutiu a chodi poza skolu len preto ze anarchista si moze robit co chce. A co je hlavne Anarchista sa nerovna terorista! Kazdy anarchista ostro odmieta rasizmus a  aj fasizmus,komunizmus a rozne ine formy utlaku.

Teoria anarchistov nieje synonymom neporiadku.Naopak sudi,ze absencia vlady-teda utlaku-ma umoznit ludom najst svoju slobodu a organizovat spolocnost inak,nez ako uklada stat. Pierre-Joseph Proudhon, (1809-1865),jeden z hlavnych teoretikov anarchizmu, dokonca tvrdi,ze "anarchia je organizovana a zivuca spolocnost" a ze je "najvyssim stupnom slobody a poriadku,k akemu moze ludstvo dospiet". Anarchisti ziadaju "prirodzeny poriadok", narozdiel od umeleho poriadku vnuteneho vladami.

Anarchizmus moze byt povazovany za prud socializmu,lebo sa inspiruje hodnotami slobody, rovnosti a bratstva.Chce zrusit stat a zospolocenstit vyrobne prostriedky.Ale od socialistov marxistickej inspiracie sa anarchisti lisia v otazke statu.Marxisticki socialisti tvrdia,ze je treba sa najskor zmocnit vlady,zaviest diktaturu proletariatu,aby potom priviedli stat k rozpadu.Anarchisti s tym nesuhlasia.Podla nas Anarchistov je potrebne stat bezodkladne  zrusit.Rusky teoretik Michail Bakunin (1814-1876) zase prehlasil: "Nenavidim komunizmus, pretoze je negaciou slobody a pretoze nemozem chapat nic ludskeho bez slobody.Spor medzi anarchistami a komunistami bol konecne zvlast prudky.

ps: vsetko su to fakty.Nic som si nevymyslel

68 Apophis Apophis | 1. února 2009 v 19:37 | Reagovat

adykr ja ta milujem :D:D:D konecnce niekdo normalny. Konecne niekdo z nas kdo je normalny

69 Patrick Patrick | E-mail | 4. února 2009 v 22:06 | Reagovat

Spoločnosť, ktorá povýši ľudské práva nad všetko je blízko k tomu, aby v nej žiadne práva neplatili. Pretože tam, kde má každý právo na všetko, neexistuje žiadna hodnota práva.

70 Patrick Patrick | E-mail | 4. února 2009 v 22:07 | Reagovat

- Tak to je dané prírodou a keď to chceš zmeniť, asi máš smolu.

71 Apophis Apophis | 11. února 2009 v 5:55 | Reagovat

A dalsi inteligent.

72 lol lol | 13. března 2009 v 16:08 | Reagovat

mam dost s tych prispevkoch..sice som bola jednu dobu anarchistka,potom som to znenavidela ale po tomto clanku si vytahnem tricko anarchie ze skrine a budzem ho nadalej nosit!:D punks not deaad!

73 Apophis Apophis | 13. března 2009 v 20:21 | Reagovat

mudre rozhodnutie sestra :D:D:D

74 lol lol | 18. března 2009 v 16:01 | Reagovat

diky brat:DDD

75 adykr adykr | 23. března 2009 v 13:18 | Reagovat

V MENE SLOBODY...

Sloboda,ale taktiez rovnost,solidarita,vzajomna pomoc... su klucove hodnoty sdielane anarchistami.

Anarchisti chcu dat cloveku prilezitost vyjadrit slobodne vsetky svoje schopnosti a kompetencie bez toho,aby podliehal tlaku nejakej zainteresovanej autority.

Anarchisti a nabozenstvo:

Naprosta vecsina anarchistov je proti nabozenstvam,ale nie vsetci su nutne ateisti. Niektore protinabozenste presvedcenie pochadza skorej z ich odporu k hierarchickej forme presadzovanej cirkvami.

Zmysel pre slobodu...

Francuzsky anarchista Sebastien Faure (1858-1942) shrnuje anarchisticke ucenie takto:

"Zlo je v principu autority.Liek na to je v principu slobody!" Kazda akcia anarchistov smeruje len a len k oslobodeniu ludi od vsetkych obmedzeni spolocnosti, kvoli ktorej ziju ako otroci.Podla nas anarchistov nemoze existovat slobodna spolocnost bez slobodnych ludi. Podla tejto logiky sa staviame proti vsetkym cinom,ktore su v nasich ociach na prekazku slobode. Nasim heslom by mohlo byt: NEPATRIM NIKOMU!

a rovnost...

Anarchisti vyzaduju hospodarsku socialnu i moralnu rovnost vsetkych jedincov.Odmietaju kapitalisticky model spolocenskeho usporiadania a povazuju ho za zdroj nerovnosti. Hlasaju spolocenske usporiadanie zalozene na slobodnom zdruzeni osob,obci,dedin... Odmietaju sukromne vlasnictvo pozemkov a ich zdrojov,to vsetko ma tvorit kolektivne dedicstvo spravovane podla sucasnych i buducich potrieb spolocnosti a podla zasad spravodlivosti.

Uprednostnovat vzajomnu pomoc a solidaritu.

Vzajomna pomoc a solidarita su dva pojmy,ktore sa casto objavuju v prejavoch anarchistickych myslitelov.Su hajene ako nevyhnutne hodnoty sluziace k zjednocovaniu jedincov,ale taktiez kolektivnych sil.Anarchisti predstavuju vzajomnu pomoc ako prirodzenu podmienku socialneho zivota a hlavne zaruku proti boji medzi skupinami ci jednotlivcami. "Cim viac vzajomnej pomoci sa uplatnuje,tym viac je spolocnost v situacii moralneho,duchovneho a spolocenskeho pokroku" (Lexikon anarchizmu)

Otazka etiky

Mnoho aktivistov hovori,ze anarchia je etika.Sposob zivota,chovania a pohladu na spolocnost a ludske vztahy v ucte ku istym hodnotam oznacovanymi globalne za humanisticke.Anarchisti nechcu zavisiet na ziadnej moralke,zakonu,veducej linii diktovanej statom,cirkvou,svetom sefov.

Mili bratia a sestri :), viem ze to co tu pisem je akysi anarchisticky sen,pretoze realita bola vzdy ina. Avsak anarchistom sa stava ten kto sa snazi zit s idealmi anarchizmu a bojovat podla svojich moznosti proti "vykoristovaniu cloveka clovekom",proti akemukolvek utlaku a sam si ctit slobodu toho druheho.

76 januSKA januSKA | 15. května 2009 v 18:38 | Reagovat

[25]: poznas ty vobec toho hiraxa ked donho sa takto ondis??sakraa..no tak ho to sere a co??...teba asi nic nesere co??

77 lucky lucky | 14. června 2009 v 9:35 | Reagovat

ved ty si komunista xD
ale nejako ma to neprekvapuje

78 naconick naconick | 24. listopadu 2009 v 23:12 | Reagovat

Skvele napisane som rad ze je viac ludi s takymito nazormi, raz na to pridu seci a zvrhneme tento kokotizmus co tu vladne.
Anarch and Peace

79 Pravda Pravda | 9. června 2010 v 22:26 | Reagovat

Niektorý z vás hovoria že to čo tu píšu je blbosť a pod. no popritom je to názor človeka ktorý sa ho nebojí vysloviť ja sním osobne súhlasmi a keď má niekto iný názor nech ho povie ale nemusíte hovoriť že je to blbosť lebo niektorý v tomto veria a niektorý nie no keď sa budeme kvôli tomu hádať nedostaneme sa nikam preto hovorím na tých ktorý v tomto neveria to nemôžeme útočiť ale ani oni na nás mne osobne sa táto stránka velmi páči .., :)

80 JAsomJA JAsomJA | 12. února 2011 v 16:38 | Reagovat

Prečo sa vlastne ludia rozdeluju na taketo pritrtkané skupiny,ktoré medzi sebou neustále bojujú?.....každý hádže každého do jedného vreca,nie každý anarchista je automaticky feťák! A možno nie každý rasista je hajzel(aj ked sa mi to tak vidí)....ale aj anarchisti majú svoje chyby!...Ja osobne sa radím medzi anarchistov,ale asi to vzdám!!!...pretože každá forma rozdelovania ludstva, a skupín je,ako ste si už asi všimli deštruktívna!.....radíme sa na rasistov,anarchistov,komunistov,hipisákov atď......lenže v prvom rade sme ĽUDIA!..ale nato asi zabúdame,pretože nielenže ubližujeme bezbranným zvieratám,ale dokonca sa ešte aj medzi sebou vykorisťujeme!......Kedy sa všetci spojíme a pochopíme že Zem je tu prenás,že mi navzájom sme tu preseba,že zvieratá sú tu prenás(a to nie na jedenie a kokotské pokusy)...ale ako súčasť nášho života!

81 JAsomJA JAsomJA | 12. února 2011 v 16:49 | Reagovat

A ešte nepochopím,skokotené hlavy,ktoré dokonca tento systém(či už ako celok,alebo každý ten svoj štát.)bránia a myslia si že to je to najlepše čo môže byť!:-(......pochybujem že sa niekomu páči že musí každý den poslúchať niekoho nadriadeného:-(...bola tu reč o tom že ked chce niekto niečo zmeniť tak nech ide na výšku a nech potom ide do politiky......kde je napísané že dokázať niečo môže len vysokoškolsky vzdelaný človek?!...ešte by som tu toho pipísal vela,ale asi to nemá zmysel sa týmto zaoberať pokial nepochopíme ludstvo ako celok.....pretože už vidím tie komentáre od všeliakich organizovaných skupín,proti mne.......Takže vlastne ani neviem prečo som sem písal,asi len preto že som musel reagovať na tú kopu násilia ktorá sa dá vyčítať už s vašich komentárov!.....

82 JAsomJA JAsomJA | 12. února 2011 v 16:56 | Reagovat

A ešte niečo:D.....hulenie trávy,drogovanie atď....pokiaľ to nerobí človek ktorý je úplný kokot,tak je to oveľa lepšie ako napádať ludí či zvieratá len preto že sa nám nepáči ich farba kože,či vierovyznanie,alebo ich mentalita......pretože feťáci ubližujú sebe, a nie ostatným, ako napr. náckovia!!!

83 František František | E-mail | 22. června 2011 v 21:04 | Reagovat

chcel bi  som sa spitat ze ci su anarchisti proti černochom

84 tom 18 tom 18 | 2. května 2012 v 16:53 | Reagovat

Ale anarchia je iba sen tkroy sa nikdy nesplni lebo ludia su moc sprosty a moc chamtivy abi dokazali spolu žit v miery !! ak sa vitvori nejaka anarchia pridu nejaky KOKOTI a ovladnu ich a anarchisti budu čo robiť ? prehovarať ich ?? .. zato nacisti su za bielu rasu za svojich predkov za svoje deti ... abi ich ochranili abi im zabezpečili lepšiu buducnosť ... lebo vedia že je zbitočne sa usilovať o mier a spoločne naživanie ... a dnešna doba je tak zkazena vijebanymi MEDIAMI a všetkym možnym a ešte je tu ta SKURWENA AMERIKA !!! čiže bi sa niektory mali už spametať !!! a anrchia je iba sen ... nič ine ... račej povstať a bojovať sa svoju slobodu .. ak chceme aby nam vladla sloboda ty čo teraz vladnu musia padnuť !!!

85 sim sim | 27. října 2012 v 13:05 | Reagovat

Podla mňa to je tiež super myšlienka a každopádne svami súhlasím... Anarchia je podľa mňa nieco úplne iné ako skinheads a podob. Anarchia chce napraviť a spametat ľudí stoho, čo vlastne robia... Ale to si nikto neuvedomí dovtedy pokiaľ neprídu následky čo už dávno prišli...

86 X-Kid X-Kid | Web | 22. února 2014 v 17:17 | Reagovat

fuck. veľa z vás tu písalo, že anarchisti su feťaci čo je čista blbosť. Anarchizmus znamená, že môžeš byť slobodný, nikto ťa nemôže zotročiť, nikto ti nemôže rozkazovať, nikto ťa nemôže okradnúť, nikto ťa nemôže využiť. Znamená byť slobodný, robiť veci, ktoré chceš robiť a nebyť nútený to, čo robiť nechceš. ale ak je niekto zavislý na drogách už slobodný nieje. takže anarchia drogy nepodporuje už len kvôli tej zavislosti.
a poďte teraz rýchlo všetci domňa a spindajte ma za to -.-

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama